اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور استفاده از تجربیات انجام شد

سفر شهردار و شورای شهر محمودآباد به تهران

شهردار و اعضای شورای شهر محمودآباد به منظور استفاده از تجربیات شهرداری و شورای شهر تهران به دیدار محمدباقر قالیباف شهردار پایتخت رفتند.

سفر شهردار و شورای شهر محمودآباد به تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، اعضای شورای شهر و شهردار این شهر به منظور استفاده از تجربیات و توانمندی شهرداری و شورای شهر تهران به پایتخت کشور سفر کردند.

در این سفر قرار است اعضای شورای شهر و شهردار محمودآباد در جلسات مختلف کمیسیون‌ها شرکت کرده و ضمن آشنایی با فضای مذاکره و بررسی دستور کارها تجربیات ارزنده اعضای شورای شهر تهران را برای اجرایی کردن آن در محمودآباد کسب کنند.

شورای شهر محمودآباد در دور چهارم خود از ترکیبی جوان‌تر و به مراتب با تحصیلاتی بالاتر برخوردار است و مردم این شهر امید زیادی دارند تا با انتخاب محسن رضایی شهردار جوان و در عین حال با تجربه در امر مدیریت به ویژه مدیریت در پایتخت کشور تحولی خوب و مناسب در شهر ایجاد کنند و عقب‌ماندگی گذشته را به دست فراموشی در اذهان مردم بسپارند.

محسن رضایی شهردار محمودآباد در نخستین اقدام ساختاری و سازمانی خود در شهرداری سه معاونت اداری مالی، فنی و شهرسازی و خدمات شهری را راه‌اندازی و امورات اداری را به معاونان خود واگذار کرد تا تمرکز بیشتری درباره کارهای کلان و اساسی شهر داشته باشد.

اعضای شورای شهر محمودآباد قرار است امروز و فردا با محمد باقر قالیباف شهردار تهران و اعضای دور چهارم شورای شهر پایتخت دیدار و گفت‌وگو کنند.

انتهای پیام/86013/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول