اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

نمایشگاه پژوهش در سرای سعدالسلطنه قزوین برپا شد

نمایشگاه تخصصی پژوهش در سومین روز از هفته پژوهش با حضور مسئولان استانی، ادارات دولتی و دانشگاه‌های علمی کاربردی در سرای سعدالسلطنه قزوین برپا شد.

نمایشگاه پژوهش در سرای سعدالسلطنه قزوین برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین عصر امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلی دانشگاه علمی کاربردی پیگیری و تداوم برپایی نمایشگاه‌ها و کیفی‌سازی امور است.

یوسف گرجی افزود: پیگیری ایجاد و تجهیز کارگاه‌هایی برای توسعه و توانمندسازی افراد نیز یکی دیگر از برنامه‌های این دانشگاه به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: توسعه کارآفرینی و ایجاد پیوند بین کارآفرینان و دانشجویان محقق و معرفی استعدادهای برتر و نمونه، تقویت و حمایت از پژوهش‌های مطرح از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه پژوهش در قزوین است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین تصریح کرد: سعی داریم با ایجاد خوشه‌های فناوری بتوانیم محصولات تولیدی و اختراع دانشجویان را تجاری‌سازی کنیم.

گرجی بیان کرد: با توجه به اینکه در برخی از شرایط دانشجویان مخترع قادر به برقراری ارتباط مناسب با مسئولان نیستند، این دانشگاه تلاش می‌کند ضمن برقراری ارتباط با نهادهای مسئول، محصولات و اختراعات دانشجویان را به ثبت و تولید انبوه برساند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به فرصت کمی که در اختیار داشتیم تعداد غرفه‌های نمایشگاه محدود است که امیدواریم با برنامه‌ریزی منسجم برای سال‌های آینده نمایشگاهی با تعداد غرفه‌های بیشتر و کیفیت مطلوب‌تر با همکاری ادارات و شرکت‌های فعال در استان برگزار کنیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین یادآور شد: این نمایشگاه در 22 غرفه برپا شده و تا 27 آذر ماه به مدت سه روز برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

گفتنی است در این نمایشگاه دانشگاه‌های علمی کاربردی استان، دستگاه‌های اجرایی از جمله ادارات کار، تعاون و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه‌ای، جمعیت هلال احمر، بهداشت محیط، سازمان جهاد کشاورزی، آخرین دستاوردها و فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی خود را به صورت عکس، طرح، تولیدات اولیه در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

انتهای پیام/77010/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول