اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی کاربردی دماوند خواستار شد

افزایش کمک‏‌های مالی به پژوهشگران دماوندی

رئیس دانشگاه علمی کاربردی دماوند خواستار افزایش کمک‌‏های مالی به پژوهشگران دماوندی و حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آنها شد.

افزایش کمک‏‌های مالی به پژوهشگران دماوندی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، روزبه میرعبدالله‏یانی عصر امروز در دیداری با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش، خواستار افزایش کمک‌‏های مالی به پژوهشگران این دانشگاه شد.

وی گفت: در سه سال گذشته، دانشگاه علمی کاربردی دماوند موفق به جذب بیشترین مقدار از بودجه حمایتی معاونت فناوری ریاست جمهوری بین سایر واحدهای این دانشگاه در استان تهران شده است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی دماوند افزود: تداوم این حمایت‏‌ها به رشد و شکوفایی صنعت کشور به خصوص در حوزه صنعت آسانسور و پله‌برقی منجر خواهد شد.

میرعبدالله‏یانی ادامه داد: نخستین مرکز رشد فناوری تخصصی در حوزه صنعت آسانسور و صنایع مرتبط مردادماه سال جاری با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه علمی کاربردی دماوند تاسیس شده است.

وی گفت: تمرکز حمایت‏‌ها و تخصص‌‏گرایی رمز موفقیت طرح‏‌های پژوهشی کاربردی است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی دماوند خاطرنشان کرد: یکی از دلایل مهم رشد و اعتلای پژوهش در این دانشگاه، حمایت‏‌های معنوی فرماندار شهرستان دماوند و معاونان وی و رئیس واحد استانی این دانشگاه است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در بازدید از غرفه پژوهشگران نمونه دانشگاه علمی کاربردی دماوند با ابزار خرسندی از تلاش‏‌های آنها، بر اهمیت نظام آموزش عالی مهارت و نقش ان در توسعه صنعت کشور تاکید کرد.

اساتید و دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی دماوند همچون سال‏‌های گذشته توانستند با عرضه محصولات کاربردی و تجاری‏‌سازی طرح‏‌های تقاضامحور، بار دیگر خود را در بین سایر دانشگاه‏‌ها مطرح کنند.

نمایشگاه هفته پژوهش که از 23 تا 27 آذرماه در محل نمایشگاه بین‏‌المللی تهران برگزار می‏‌شود، محل ارائه دستاور‌دهای پژوهشگران دانشگاه‌‏های سراسر کشور است.

انتهای پیام/2568/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول