اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند خبر داد

حمایت از طرح‌های پژوهشی با نظر ستاد پژوهش دماوند

فرماندار شهرستان دماوند گفت:‌ طرح‌های پژوهشی، فناوری و خلاقانه‌ پس از بررسی و تأیید در ستاد پژوهش‌ و فناوری شهرستان دماوند‌ مورد حمایت و پشتیبانی قرار می‌گیرند.

حمایت از طرح‌های پژوهشی با نظر ستاد پژوهش دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ناصر محمودی‏فرد عصر امروز در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر شهرستان دماوند در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد دماوند بیان کرد:‌ این یک فرایند منطقی بوده که از طریق مرکز پژوهش اداره‌کل پژوهش استانداری تهران پیش‌بینی و ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه معنا و مفهوم واقعی پژوهش در کشورهای توسعه‏‌یافته نمود یافته است، افزود:‌ در این کشورها، چیزی حدود پنج درصد از تولید ناخالص ملی به امر پژوهش، فناوری و نوآوری اختصاص یافته است.

محمودی‏فرد با اشاره به اختصاص نیم درصدی بودجه کشور به بخش بودجه اظهار کرد: این میزان بسیار کم بوده و پاسخ‏گوی زحمات پژوهشگران و نیاز جامعه به توسعه و پیشرفت که زیربنای آن پژوهش است،‌ نخواهد بود.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: با وجود همه مشکلات اقتصادی در کشور، شاهد رشد و شکوفایی خلاقیت‌ها بوده‌‏ایم و این امر در شهرستان دماوند با تلاش و همت پژوهشگران و همکاری همه دستگاه‌ها و ستاد پژوهش شهرستان دماوند عملی شده است.

محمودی‏فرد با آرزوی توسعه پژوهش‌‏محوری در جامعه و شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای بر اساس توسعه پژوهش‌های پایه‌ای و اساسی اتفاق می‌افتد.

این مراسم با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و مدیران و مسئولان شهری و شهرستانی دماوند، دانشجویان و اساتید و اعضای هیئت علمی و مدیران و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.

انتهای پیام/2568/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول