اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قزوین خبر داد

بازگشایی 100 راه روستایی مسدود شده در قزوین

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به مسدود شدن 115راه روستایی بر اثر بارش برف و کولاک گفت: با تلاش مأموران راهدار تاکنون 100 راه مسدود شده بازگشایی شده است.

بازگشایی 100 راه روستایی مسدود شده در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، جواد حق‌لطفی با اشاره به بارش سنگین و بیش از یک‌متر برف در بعضی از روستاها و مناطق کوهستانی استان اظهار داشت: راه‌های مسدود شده روستایی این استان که در بارش‌های اخیر مسدود شده، طی دو روز آینده بازگشایی می‌شود.

وی افزود: بر اثر بارش برف و کولاک که از اواخر هفته گذشته در سطح استان قزوین آغاز شده بود منجر به مسدود شدن 115 راه روستایی شد که با تلاش مأموران راهدار، تاکنون 100 راه مسدود شده بازگشایی شده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: با توجه به میزان بارش‌های برف، که در بسیاری از روستاهای استان بیش از یک متر نیز بارش گزارش شده، عملیات بازگشایی را طولانی مدت ساخته اما تمام تلاش ما بر این است که طی امروز و فردا راه‌های مسدود شده را برای تردد روستاییان و مسافران برقرار سازیم.

حق‌لطفی، راه‌های مسدود شده را در بخش‌های آوج، طارم، الموت و کوهین عنوان کرد و افزود: بیشتر راه‌های روستایی مسدود شده در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور واقع شده‌اند.

وی اضافه کرد: با توجه به قطع بارش‌ها و برودت هوا، از مردم می‌خواهیم تا ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی، در صورت سفر همراه خود تجهیزات زمستانی و سوخت کافی همراه داشته و به مسایل فنی و سلامت خودرو خود نیز اطمینان داشته باشند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین یادآور شد: در این طرح 28 اکیپ راهداری به استعداد 339 نفر نیرو با استفاده از 228 دستگاه ماشین‌آلات در محورهای مواصلاتی سراسر استان به ویژه در گردنه‌ها و مناطق صعب‌العبور مستقر شده و وظیفه نگهداری و بازگشایی جاده‌ها و امدادرسانی به مسافران را به عهده دارند.

انتهای پیام/77002/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول