اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار گلستان؛

طرح راهداری زمستانه گلستان آغاز شد

طرح راهداری زمستانه استان گلستان همزمان با سراسر کشور با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان آغاز شد.

طرح راهداری زمستانه گلستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پیش از ظهر امروز رزمایش طرح راهداری زمستانه در استان با رژه خودروهای پلیس راهور استان، خودروهای امدادی و کمک‎رسانی هلال احمر، ستاد مقابله با مدیریت بحران، اداره کل راه و شهرسازی و آمبولانس‎های دانشگاه علوم پزشکی استان، از مقابل جایگاه صبحگاه فرماندهی انتظامی استان آغاز شد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در این مراسم طی سخنانی برقراری امنیت و رفاه حال مسافران و رانندگان وسایل نقلیه در جاده‎های استان را منوط به همت و مجاهدت شبانه‎روزی همه دست‎اندرکاران و نیروهای زحمتکش مجموعه طرح راهداری زمستانه استان دانست.

علی‎اصغر طهماسبی اظهار امیدواری کرد با هوشیاری پلیس راهور ناجا و همت سایر دستگاه‎های مرتبط با این طرح در زمستان سال‌جاری شاهد کاهش آمار تلفات نسبت به سال‎های قبل، در ابعاد جانی و مالی در سطح جاده‎های استان باشیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در پیشانی امنیت جامعه قرار دارد، خاطرنشان کرد: بالغ بر 500 مأموریت سازمانی در چهارچوب وظایف نیروی انتظامی قرار دارد که این مأموریت‎ها با تلاش شبانه‎روزی پرسنل جان برکف ناجا منتج به برقراری امنیت، نظم و آرامش در جامعه می‎شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان وجود نیروی انتظامی را نیاز اساسی یک جامعه آرمانی دانست و اذعان داشت: امروز به لطف الهی نام پلیس و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همان قدر که برای قانون‎شکنان و متخلفان، وحشت‎آفرین است، برای مردم ما آرامش‎بخش و ارمغان‎آور امنیت می‎باشد.

انتهای پیام/2307/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول