اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

استقرار 33 اکیپ راهداری در محورهای مازندران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: در سال جاری 33 اکیپ راهداری در محورهای مازندران مستقر هستند.

استقرار 33 اکیپ راهداری در محورهای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی اسد صبح امروز در حاشیه رزمایش طرح زمستانه در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در ساری از به‌کارگیری 300 نفر از پرسنل راه و شهرسازی مازندران به همراه تجهیزات زمستانی در سطح 3 هزار و 500 کیلومتر نقاط برف‌گیر مازندران خبر داد.

وی تصریح کرد: پرسنل راه و شهرسازی مازندران از آبان ماه سال جاری در نقاط برف‌گیر مازندران مستقر شدند و تا پایان زمستان در سطح جاده‌های مازندران حضور می‌یابند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اعلام اینکه 33 اکیپ راهداری در سطح محورهای مازندران مشغول فعالیت می‌شوند گفت: در سال جاری و در روزهای اولیه استقرار پرسنل راه و شهرسازی در سطح محورهای مازندران چهار ماموریت در دستور کار قرار گرفت.

وی به فعالیت 14 راهدارخانه در سطح محورهای استان اشاره کرد و گفت: در مواقع مورد نیاز تعدادی راهدارخانه سیار نیز به کمک راهدارخانه ثابت می‌آیند.

این مسئول با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی که امکان بارش بیشتر برف وجود دارد گفت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نیز در دستور کار است.

وی درباره بلاءاستفاده بودن برخی تجهیزات راهداری در مواقع بحران گفت: عمر ماشین‌آلات مشخص است و زمان خاصی نیز برای به‌کار گیری ابزارها تعریف شد و اقدام به‌موقع برای تعمیر دستگاه‌ها انجام می‌شود.

اسد در پاسخ به دیگر سئوال فارس که چه اقدامی برای نوسازی دستگاه‌ها انجام شد گفت: امسال یک دستگاه برف روب دو دیفرانسیل به تجهیزات زمستانه اضافه شد که در مناطقی که برف سنگین می‌بارد قابل استفاده است.

وی بیان داشت: این دستگاه وارداتی است و قیمت بالایی دارد که در حال حاضر در محور هراز مستقر شد.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول