اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

آغاز عملیات راهداری زمستانی در مازندران

عملیات راهداری زمستانی در سطح جاده‌های مازندران از امروز با برگزاری رژه نیروها در مرکز استان مازندران آغاز شد.

آغاز عملیات راهداری زمستانی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عملیات راهداری نیروهای مرتبط جاده‌های مازندران از امروز تا پایان فصل زمستان در سطح جاده‌های مازندران آغاز شد.

عملیات راهداری زمستانه هر ساله با حضور نیروهای هلال احمر، نیروی انتظامی، راه و شهرسازی و اورژانس مازندران به همراه نیروهای آتش‌نشانی با برگزاری رژه نیروها در مرکز مازندران آغاز می‌شود.

مازندران 4 محور برف‌گیر دارد که به گفته رئیس پلیس راهور مازندران عملیات راهداری زمستانه از 20 آذر ماه در مازندران و در چهار محور هزار، سوادکوه، کندوان و جاده کیاسر آغاز شد و این عملیات تا پایان فصل سرما در مازندران ادامه دارد.

جعفر محمدنژاد اظهار داشت: غیر از چهار محور اصلی عملیات مشترک راهداری زمستانی در دیگر محورهای فرعی استان نیز پیگیری و اجرا می‌شود.

وی برنامه‌های پلیس راهور مازندران در سطح جاده‌های مازندران را در 12 محور خلاصه کرد و گفت: تاکید مسئولان بیشتر بر روان‌سازی تردد در محورهای پرتردد مازندران است.

رئیس پلیس راهور مازندران عدم رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی در سطح جاده‌های استان را خط قرمز پلیس اعلام کرد و گفت: پلیس مازندران در محورهای مازندران از تردد وسائط نقلیه‌ای که تجهیزات راهداری را به همراه نداشته باشند جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول