اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راه اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان خبر داد

فعالیت 80 اکیپ راهداری در جاده‌های کردستان

مدیر راه اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان از فعالیت بیش از 80 اکیپ راهداری در طرح زمستانه امسال در استان خبر داد.

فعالیت 80 اکیپ راهداری در جاده‌های کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدراشد مدرس‌گرجی ظهر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش طرح زمستانه پلیس در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی در سنندج، اظهار کرد: 80 اکیپ، 400 دستگاه ماشین‌آلات در قالب 30 راهدارخانه ثابت و سیار در طرح زمستانه امسال در سطح استان فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: 20 راهدارخانه از این تعداد به صورت فعال و 10 راهدارخانه سیار به منظور ارائه خدمات به مردم تعیین و تجهیز شده و در طول اجرای طرح زمستانه امسال انجام وظیفه خواهند کرد.

مدیر راه اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان با بیان اینکه کار راهداران استان از اول آذر در سطح جاده‌ها آغاز شده است، بیان داشت: تاکنون 3 مرحله برف‌روبی در جاده‌ها صورت گرفته و عملیات برف‌روبی در حال حاضر نیز در جاده‌های روستایی استان ادامه دارد.

مدرس‌گرجی افزود: به دلیل کولاک شدید صبح یکشنبه، راه روستایی 15 روستای سقز و دیواندره بسته شده که تلاش برای بازگشایی آن توسط عوامل راهداری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در بحث اعتبارات با بحران مواجه هستیم، گفت: همکاران راهداری ما با تمام وجود زحمت می‌کشند ولی متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار نمی‌توانیم پاسخگوی نیازهای مردم باشیم.

مدیر راه اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان نبود سوخت و همچنین نیاز ماشین‌آلات به تعمیرات را متذکر شد و افزود: ‌به دلیل کمبود اعتبار نتوانستیم حقوق همکاران را نیز پرداخت کنیم.

مدرس‌گرجی با بیان اینکه هر ساله با برگزاری مناقصه‌هایی، نگهداری و بازگشایی راه‌های روستایی به بخش خصوصی واگذار می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه امسال با وجود برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار به دلیل کمبود اعتبار و نقدینگی تاکنون نتوانسته‌ایم پیمانکار را معرفی کنیم.

وی در پایان خواستار تامین هرچه سریع‌تر اعتبارات شد و افزود: اگر در این راستا چاره‌اندیشی‌های لازم صورت نگیرد در صورت بارش برف قطعاً با مشکل و بحران روبه‌رو خواهیم شد.

انتهای پیام/79002/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول