اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آبفار شهرستان زنجان خبر داد

برگزاری همایش آبداران در شهرستان زنجان

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان زنجان از برگزاری همایش آبداران در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش آبداران در شهرستان زنجان

رحمت‌الله دانشمند خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همایش آبداران در قالب کارگاه آموزشی در شهرستان زنجان برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء دانش آبداران در راستای بهداشت آب از مهم‌ترین اهداف برگزاری همایش آبداران شهرستان زنجان است، تصریح کرد: حفاظت از تجهیزات آبرسانی و ارائه خدمات بهینه به مشترکین روستایی از دیگر اهداف این همایش به شمار می‌رود.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان زنجان با بیان اینکه آموزش کلی در زمینه بهداشت آب، شرح دوباره وظایف آبداران و نحوه کلرزنی و قرائت کنتور آب از جمله برنامه‌های کارگاه آموزشی آبداران است، اضافه کرد: این همایش 26 آذر ماه سال‌جاری در شهرستان زنجان برگزار می‌شود.

* وجود 70 آبدار در شهرستان زنجان

این مسئول از وجود 70 آبدار در شهرستان زنجان خبر داد و یادآور شد: همه این آبداران در همایش مذکور دعوت شده‌اند و در صورت مساعد بودن شرایط  آب و هوایی حضور خواهند داشت.

دانشمند خسروی با اشاره به مشکل آب در فصل تابستان و مواجه شدن برخی از روستاهای شهرستان زنجان با کمبود آب، اذعان داشت: در حال حاضر وضعیت آب در روستاها مناسب است و حتی روستاهایی که مشکل داشتند در حال حاضر مشکلی ندارند.

وی با اشاره به بارش‌های اخیر و پیش‌بینی‌هایی که در زمینه بارش‌های آینده صورت گرفته، ابراز امیدواری کرد: تابستان سال آینده با توجه به این بارش‌ها، همچون تابستان سال‌جاری با مشکل کمبود آب مواجه نخواهیم شد.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول