اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای اردبیل:

اصلاح تعرفه‌های آب و فاضلاب و انشعابات در دستور کار وزارت نیروست

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان اردبیل گفت: اصلاح تعرفه‌های آب و فاضلاب و واگذاری انشعابات در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد.

اصلاح تعرفه‌های آب و فاضلاب و انشعابات در دستور کار وزارت نیروست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده ظهر امروز در دومین گردهمایی مسئولان حوزه مشترکین صنعت آب و فاضلاب کشور در اردبیل اظهار داشت: امور مشترکین بسیار حائز اهمیت و نقطه حساس و درآمدزایی شرکت‌های آب و فاضلاب است که باید این حوزه با نگاه ویژه مراقبت شود.

وی عنوان کرد: در صورت عدم درآمدزایی مطلوب در واحدهای هزینه کننده جهت ارائه خدمات به مشترکین با مشکل مواجه خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل به ظرفیت قانونی تبصره سه تاکید کرد و افزود: بازسازی شبکه‌های آب و توسعه طرح‌های فاضلاب از جمله ظرفیت‌هایی است که در صورت محقق شدن تبصره سه عملی خواهد بود که در هر یک از استان‌ها اقدامات متفاوتی صورت می‌گیرد که باید برای آن پیشنهادهای قابل اجرا ارائه شود.

حسن‌زاده به برنامه‌های اساسی وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی آب و فاضلاب کشور در خصوص اصلاح تعرفه‌های آب و فاضلاب و انشعابات واگذار شده رایگان به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، مساجد، مدارس، و... و آب بهای پرداختی نیروهای نظامی و انتظامی، دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد.

این مسئول ادامه داد: امیدوارم با ویرایش و بازنگری آئین‌نامه عملیاتی بتوانیم اقدامات اساسی و زیربنایی در بخش مشترکین ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه معاون مشترکین و درآمد استان اردبیل نیز ابراز امیدواری کرد که با مهندسی مجدد و تعامل فکری و تجربیات چندین ساله همکاران در سایر استان‌ها بتوان نیازهای شرکت‌های آب و فاضلاب را تامین کرد.

هدایت ملکی گفت: شرکت و ادامه فعالیت آن منوط به همکار و مشارکت مشترکین در پرداخت به موقع آب‌بها و هزینه‌های فاضلاب است که اگر این کار با دقت نظر صورت گیرد مشکلات به حداقل می‌رسد.

در ادامه خوش سیرت معاون خدمات مشترکین و درآمد استان آذربایجان غربی و دبیر کار گروه شماره دو صنعت آب و فاضلاب کشور در بخش امور مشترکین نیز ابراز داشت: مهمترین تکلیف کار گروه مهندسی مجدد آیین‌نامه عملیاتی و شرایط عمومی تعرفه‌های آب و فاضلاب، کاهش هزینه‌های غیرضروری، شناسایی درآمدهای پنهانی، افزایش درآمدهای شرکت‌ها با واقعی‌سازی تعرفه‌ها، به روز‌رسانی نصب انشعابات آب و فاضلاب، تدوین شاخص‌های ارزیابی، عملکرد حوزه‌های خدمات مشترکین، ساماندهی وصول مطالبات و سایر فعالیت‌های مرتبط از اهداف عمده کار گروه مذکور و سایر کار گروه‌ها که پس از جمع‌بندی نهایی در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در نهایت در سطح کل کشور مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/62004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول