اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

انتقاد بخشدار کجور نسبت به عدم توجه برخی شوراها در مدیریت زباله

بخشدار کجور از بی‌توجهی برخی شوراهای روستاهای کجور در قبال مدیریت زباله انتقاد کرد.

انتقاد بخشدار کجور نسبت به عدم توجه برخی شوراها در مدیریت زباله

سیدنادر موسوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بی‌توجهی و عدم توجه برخی شوراهای روستاهای کوچک در بخش کجور در قبال مدیریت زباله انتقاد کرد.

 وی گفت: شهرداری پول و شهرداری کجور به همراه شرکت تعاونی دهیاران کجور بخش اعظمی از زباله‌های بخش کجور را مدیریت کرده و نسبت به جمع‌آوری و دفع بهداشتی آن اقدامات بسیار خوبی را انجام می‌دهند.

 بخشدار کجور تصریح کرد: جلسات متعددی را با روستاهای مختلف کجور با محوریت زباله برگزار کردیم اما بحث عدم درآمدهای دهیاران یکی از مشکلات موجود در حوزه مدیریت زباله در روستاها است.

 وی اظهار داشت: از 26 دهیاری در روستاهای کجور فقط 20 دهیاری در جمع‌آوری زباله فعال هستند و بقیه با مشکلات اعتبارات درآمدی روبرو هستند و نمی‌توانند در این زمینه فعال باشند.

 موسوی‌زاده همچنین خاطر نشان کرد: در سال گذشته در بسیاری از مسیرها در دو راهی روستاها جایگاه‌های ویژه زباله قرار دادیم که این امر کمک بزرگی در مدیریت زباله در بخش کجور کرده است.

 وی ابراز کرد: همچنین در سال گذشته تعداد 57 بنر اطلاع‌رسانی برای اشاعه فرهنگ دفع زباله طراحی و در نقاط مختلف کجور نصب شد اما به دلیل فلزی نبودن این بنرها، دوام خود را از دست دادند و از بین رفتند بنابراین نیاز به طراحی و نصب بنرهای فلزی است.

بخشدار کجور عنوان کرد: در حال حاضر با وجود امکانات محدودی که در اختیار داریم جمع‌آوری و حمل و دفع زباله در کجور انجام می‌شود اما برای بهتر مدیریت کردن زباله‌ها نیاز به توجه ویژه و در اختیار داشتن امکانات بیشتری است.

انتهای پیام/86019/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول