اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اقتصادی شهردار مشهد خبر داد

تخریب و انتقال واحد زباله‌سوز بیمارستان امام‌رضا برای ساخت پارکینگ

معاون اقتصادی شهرداری مشهد گفت: برای اجرایپروژه پارکینگ طبقاتی بیمارستان امام رضا «زباله سوز» و «گلخانه» بیمارستان تخریب و در مکان جدید ساخته خواهد شد.

تخریب و انتقال واحد زباله‌سوز بیمارستان امام‌رضا برای ساخت پارکینگ

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اعضای کمیسیون مشارکت های شورای شهر از روند احداث پارکینگ طبقاتی بیمارستان امام رضا (ع) که به منظور تامین فضای پارک لازم برای مراجعان این بیمارستان در حال احداث است، بازدید کردند.

سید ابراهیم رئیسیون ظهر امروز در این بازدید، با بیان اینکه این پروژه با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و در مدت 34 ماه احداث خواهد شد، گفت: مدیریت و بهره‌برداری از این پروژه به مدت 20 سال بر عهده شهرداری خواهد بود و سپس به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده می‌شود.

رئیسیون با بیان اینکه خیابان امام رضا (ع) از محورهای شریانی مشهد محسوب شده و خیابان‌های اطراف آن نیز مملو از خودرو است، تصریح کرد: این پروژه به منظور تامین فضای پارکینگ لازم برای مراجعان بیمارستان امام رضا (ع) در حال احداث است و می‌توان برای بیمارستان قائم نیز از ظرفیت آن استفاده کرد.

وی یکی از مشکلات پیش روی احداث این پروژه را عدم تخریب «انباری» واقع در زمین پروژه عنوان کرد و افزود: در صورت تخریب این «انباری» ظرف مدت 10 ماه این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون اقتصادی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه «زباله سوز» و «گلخانه» بیمارستان تخریب و در مکان جدید ساخته خواهد شد.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری، نیز در این بازدید گفت: این پروژه طبق برنامه زمان‌بندی باید 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد که تاکنون تنها 20 درصد پیشرفت داشته است.

سیدمهدی امامی میبدی تصریح کرد: سرمایه‌گذار تمام تعهداتش را اجرایی کرده و تاخیر پروژه به علت همکاری نکردن شهرداری صورت گرفته است.

دبیر کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها نیز در این بازدید گفت: با توجه به تعداد زیاد مراجعان به بیمارستان امام رضا(ع) و بار ترافیکی خیابان ابن سینا، این پارکینگ در محدوده بیمارستان امام رضا(ع) مشهد احداث خواهد شد.

مهدی بندی تصریح کرد: این پارکینگ به صورت مشارکتی در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و با زیربنای 40 هزار متر مربع در 8 طبقه احداث خواهد شد که دارای فضای استراحتگاهی در طبقه همکف به متراژ به یک‌هزار و 200 متر مربع برای همراهان بیماران خواهد بود.

وی به مشارکت بخش خصوصی در احداث این پارکینگ اشاره کرد و گفت: در ازای ساخت این پروژه، سرمایه‌گذار به صورت شناور پروانه در مناطق دیگر دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/2202/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول