اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بازیافت مواد کرمانشاه:

روزانه 600 تن زباله در کرمانشاه بازیافت می‌شود

مدیرعامل بازیافت مواد و تولید کود آلی استان کرمانشاه گفت: روزانه 600 تن زباله در کرمانشاه تولید و مقدار بیشتر آن با مشارکت شهرداری جمع‌آوری و بازیافت می‌شود.

روزانه 600 تن زباله در کرمانشاه بازیافت می‌شود

هایده شیرزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: طبق آمارهای موجود در کرمانشاه روزانه 600 تن زباله تولید می‌شود که مقدار بیشتر آن با مشارکت شهرداری جمع‌آوری و بازیافت می‌شود.

به گفته شیرزادی، کامل‌ترین پروژه بازیافت زباله در استان کرمانشاه بوده و این خود راهکاری برای معرفی استان به‌ عنوان کلان‌شهر در سطح کشور است.

مدیرعامل شرکت بازیافت مواد و تولید کود آلی استان کرمانشاه گفت: در زمینه بازیافت زباله تاکنون 15 سایت بازیافت را راه‌اندازی و 150 هزار تن کود آلی از بازیافت زباله تولید کرده‌ایم.

وی بیان داشت: از بازیافت زباله علاوه بر به‌ دست آمدن کودهای دارای مواد آلی، مواد ارزشمندی همچون سیمان تولید می‌شود.

شیرزادی از سه طرح در خصوص جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی به‌عنوان مهم‌ترین مشکل استان خبر داد و افزود: در تلاشیم که چهار هزار تن نخاله ساختمانی را از سطح استان جمع‌آوری کنیم.

وی ابراز داشت: در دو شهرستان اسلام‌آبادغرب و سرپل‌ذهاب نیز 600 تن پسماند جمع‌آوری و در این خصوص برای 140 نفر به‌صورت مستقیم فرصت اشتغال ایجاد شده است.

شیرزادی تاکید داشت: اگر در زمینه تفکیک پسماندها برنامه‌ریزی‌ها و زیرساخت‌هایی با حمایت دستگاه‌های مرتبط و مسئولان صورت بپذیرد، شاهد تغییر و تحولات بسیار خوبی در این خصوص خواهیم بود.

انتهای پیام/2700/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول