اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهر ساحلی نور:

وضعیت دفن زباله شهر ساحلی نور ساماندهی می‌شود

شهردار شهر ساحلی نور گفت: زمین دفن زباله این شهرستان با شناسایی پیمانکار مرتبط در شرف تنظیم قرار داد هستیم تا از وضعیت فعلی خارج و به وضعیت مطلوب برسد.

وضعیت دفن زباله شهر ساحلی نور ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، مرتضی مومنی صبح امروز در جمع پرسنل شهرداری نور اظهار داشت: کارشناسان افت تحصیلی در مدارس را به معنای افزایش تعداد مردودی‌ها نمی‌دانند بلکه عدم استفاده از استعداد دانش‌آموزان در امور تحصیلی و آموزشی را افت تحصیلی مطرح می‌کنند.

وی بیان داشت: در امور شهری اگر از استعدادها و ظرفیت‌ها از جمله، معابر، پارک‌ها، سواحل و... بهره‌گیری نشود، افت کاری است و به‌عبارتی افت خدمات و مدیریت شهری محسوب می‌شود، برای مقابله با افت کاری باید برنامه‌ریزی صحیح داشت تا به اوج خدمات‌رسانی رسید.

شهردار شهر ساحلی نور ابراز داشت: ادعای پاسخ به همه مطالبات شهروندان را نداریم ولی باید تلاش کنیم و طوری عمل کنیم که میزان مطالبات را کاهش دهیم.

مومنی با اشاره به اینکه در روند انتخاب شهردار، برنامه‌های پیشنهادی در مدیریت شهرداری نور را مکتوب به شورای شهر اعلام کرده است برخی از آنها را مطرح کرد و تصریح داشت: بررسی وضعیت منابع درآمدی و پیگیری چک‌‌های غیروصولی، اهتمام به پاکیزگی شهر و رفت و روب مناسب و جمع‌آوری صحیح و مداوم نخاله و زباله در سطح شهر، بررسی بودجه سال جاری و متمم آن، بررسی وضعیت پیمانکاران از نظر توان مالی، تجربه کاری و حس مسئولیت‌پذیری از جمله برنامه‌ها است که همکاران قسمت‌ها باید پیگیری و تلاش بیشتری برای تحقق آن داشته باشند.

وی به مشکل همیشگی زباله و محل دفن زباله در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در بحث زمین زباله با شناسایی پیمانکار مرتبط در شرف تنظیم قرار داد هستیم تا از وضعیت فعلی خارج و به وضعیت مطلوب برسد.

شهردار شهر ساحلی نور پیگیری ارتقا درجه شهرداری با توجه به تعیین بودجه و وصولی‌ها و دارا بودن شرایط لازم را از دیگر اولویت‌ها عنوان کرد و گفت: ارتقاء درجه حق شهرداری نور است و با ارائه مدارک و مستندات پیگیر این حق هستیم.

انتهای پیام/86023/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول