اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زیرکوه خبر داد

کمک 60 میلیون تومانی شاهرختی‌ها به بقعه امامزاده سعیدبن موسی‌الکاظم(ع)

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زیرکوه از اهدای 60 میلیون تومان کمک به عملیات عمرانی امامزاده سعیدبن موسی الکاظم(ع) در مراسم طرح مودت خبر داد.

کمک 60 میلیون تومانی شاهرختی‌ها به بقعه امامزاده سعیدبن موسی‌الکاظم(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی قاصری اظهارداشت: مردم  عاشق و دلسوخته اهل بیت(ع) شاهرخت همواره در تلاش عمران امامزاده واجب‌التعظیم مدفون در این منطقه هستند که در این راستا در ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) به میزان 60 میلیون تومان کمک مردمی برای سرعت بخشیدن به امر ساخت و ساز امامزاده دریافت شد.

وی با بیان اینکه این میزان کمک، صرف مراحل جوشکاری حریم بقعه شده است، تصریح کرد: در گذشته نیز  با کمک‌های دریافتی 900 متر مربع زیربنا شناژ و بتن‌ریزی شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زیرکوه ادامه داد: با ادامه کمک‌های مردمی تا یک ماه آینده کار سقف حریم بقعه به اتمام می‌رسد.

قاصری گفت: این مساعدت طی مراسم طرح مودت انجام پذیرفته و علاوه بر مبلغ 60 میلیون تومانی که بصورت نقدی دریافت شد مبلغ 90 میلیون تومان دیگر نیز از سوی اهالی قول مساعدت اخذ شد که هیئت امناء این امامزاده در حال جمع‌آوری مبالغ می‌باشند.

انتهای پیام/22482/ع/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول