اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

برگزاری 400 ویژه‌ برنامه دهه آخر صفر در دشتستان

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری 400 ویژه‌ برنامه دهه آخر صفر در دشتستان خبر داد.

برگزاری 400 ویژه‌ برنامه دهه آخر صفر در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا صبح امروز در نشست هماهنگی مراسم عزاداری اربعین حسینی با اشاره به فرارسیدن ماه صفر اظهار داشت: هر یک از روزهاى سال، روز خداست و انسان مى‌تواند در آن روز براى موفقیت خویش تلاش کند، ماه صفر نیز این چنین است اگر انسان، طالب رضاى الهى باشد و در این راه بکوشد، به توفیقات الهى دست پیدا مى‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری همایش بزرگ طلایه‌داران تبلیغ به همت اداره تبلیغات اسلامی در دهه اول ماه صفر در این شهرستان خبر داد.

محمودی‌نیا افزود: همایش طلایه‌داران تبلیغ با هدف آموزش و آمادگی مبلغان برای اعزام به هیئت‌ها، مساجد، مدارس و حسینیه‌های سطح شهرستان هرساله در ماه صفر برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان زمان برگزاری همایش مذکور را ساعت 10 صبح سه‌شنبه 26 آذر سال جاری و مکان برگزاری آن را سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی عنوان کرد.

وی ادامه داد: تعداد 150 نفر از مبلغین و مبلغات شهرستان به مراسم دعوت شده و سعی می‌شود به‌صورت کارگاهی و آموزنده برگزار شود.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری 400 ویژه‌برنامه دهه آخر صفر در دشتستان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با همکاری هیئت‌های مذهبی محقق می‌شود.

مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی دشتستان نیز با ارائه گزارشی از آمادگی کانون مداحان و هیئت‌های مذهبی برای مشارکت در تجمع بزرگ عزاداری اربعین خبر داد.

محمدجواد غلامحسین‌زاده افزود: برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی (ع) به صورت یکپارچه و شهرستانی و برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع تراکت و محصول فرهنگی مطابق با این ایام از برنامه‌های این اداره است.

وی از اعلام آمادگی کانون مداحان برای مشارکت در تجمع بزرگ عزاداری اربعین حسینی(ع) در دشتستان خبر داد.

مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی دشتستان اضافه کرد: کانون مداحان وابسته به تبلیغات اسلامی دشتستان در ماه صفر با اعزام مداح به مناطق مختلف و دعوت از مداحان استانی و کشوری تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر مراسمات در این ایام انجام می‌دهد.

این مسئول تصریح کرد: کانون مداحان اقدام به دعوت از مداحان شهرستانی برای حضور و مشارکت مستقیم در مراسم عزاداری اربعین حسینی به صورت یکپارچه و شهرستانی کرده است.

غلامحسین‌زاده اذعان داشت: برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع بسته‌های فرهنگی مناسب با ایام محرم از دیگر برنامه‌های جانبی کانون مداحان است.

انتهای پیام/2452/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول