اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تا‌کنون صورت گرفت

ارائه 136 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی بانوان در بیرجند

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند گفت: از ابتدای سال جاری تا‌کنون در سه بخش ثابت، سیار و جوار دانشگاه فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند 136 هزار نفر ساعت آموزشی ارائه شده است.

ارائه 136 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی بانوان در بیرجند

عصمت نخعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در این مرکز در سه بخش آموزشی ثابت، سیار و جوار دانشگاه به بانوان آموزش داده می‌شود.

وی با بیان این‌که از ابتدای سال جاری تا‌کنون در بخش آموزشی ثابت 773 نفر دوره برگزار شده است، افزود: این در صورتی است که تعهد آموزشی این مرکز 751 نفر دوره بوده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند اذعان داشت: از ابتدای سال جاری تا‌کنون 126 هزار و 691 نفر ساعت آموزش ویژه بانوان در بخش مرکز ثابت آموزشی توسط این مرکز ارائه شده است.

نخعی ادامه داد: این در صورتی است که تعهد مرکز 119 هزار و 337 نفر ساعت بوده است.

وی با بیان این‌که در بخش آموزشی سیار، تعهد این مرکز یک‌هزار و 386 نفر ساعت آموزش بوده است، افزود: این مرکز 100 درصد تعهدات خود را اجرایی کرده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند در ارتباط با بخش آموزش جوار دانشگاه تصریح کرد: تعهد آموزشی این بخش 67 نفر دوره بوده که به 79 نفر دوره ارتقا را فرا گرفته‌اند.

نخعی اضافه کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تا‌کنون با تعهد 7 هزار و 644 نفر ساعت آموزشی در بخش جوار دانشگاه 8 هزار و 64 نفر ساعت برگزار شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر 51 دوره آموزشی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند ارائه شده که با استقبال خوب کار آموزان مواجه شده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند، سوخت‌نگار چوب و نی، شمع‌سازی تزئینی، گوهرتراش، قلم‌زن، مسگر تزئینی، سخت‌افزار ربوتیک، میکرو کنترل‌ها در ربوتیک، مونتاژ کار و ارتقاءدهنده سیستم‌های شخصی و نقاشی روی چوب را از جمله دوره‌های آموزشی در این مرکز برشمرد.

نخعی ادامه داد: همچنین کارور font>indesign، کارور matlab، کارور solid works، تحلیل مکانیکی با نرم‌افزار abaqus، طراح و تحلیل‌گر مدارات دیجیتال و حکاکی و چهره‌نگاری روی سنگ‌های نیمه قیمتی و غیره از دیگر دوره‌های آموزشی در این مرکز است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای به صورت رایگان بوده و به کارآموزانی که دوره را با موفقیت به پایان برسانند گواهینامه بین‌المللی اعطا می‌شود.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند متذکر شد: در حال حاضر این مرکز از خواهران واجد‌ شرایط در رشته‌های طراحی گرافیک رایانه‌ای، کاربر گیاهان دارویی، معرق‌کار پارچه، مشبک‌کار چوب، قلم‌زن پیشرفته، عکاسی دیجیتال و سازنده زیورآلات چوبی ثبت‌نام می‌کند.

انتهای پیام/69017/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول