اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

توانمندی بخش خصوصی برای توسعه مازندران استفاده شود

امام جمعه بابل گفت: از توانمندی‌های بخش خصوصی برای توسعه مازندران استفاده شود.

توانمندی بخش خصوصی برای توسعه مازندران استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی امشب در دیدار با مسعود فلاح مدیرعامل شرکت سبز فام دماوند بابل با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید به مدیریت صحیح استاندار مازندران امید بسته‌ایم، اظهار داشت: 15 سال است که برخی‌ها با بی‌عدالتی، سناریوی عدم توسعه یافتگی بابل را ترسیم کرده و آن را به اجرا در آوردند که این امر جای بسی تاسف است.

روحانی با اشاره به اینکه شهرستان 500 هزار نفری بابل فاقد استخر ورزشی است، بیان داشت: امکانات ورزشی بابل متناسب با سرانه ورزشی این شهرستان نیست که نیاز است مسئولان از خواب بیدار شده و برای توسعه شهرستان فعالیت کنند.

امام جمعه بابل کمبود آب، گاز و برق را از دیگر مشکلات شهرستان بابل برشمرد و افزود: کمربندی جنوبی بابل بعد از گذشت 11 سال تاکنون پیشرفت فیزیکی چندانی ندارد که این امر نگران ‌کننده است.

این مسئول، نالایق بودن برخی از مدیران بابل را از دیگر عوامل توسعه نیافتگی بابل عنوان کرد و بیان داشت: از استاندار مازندران انتظار داریم با انتخاب مدیرانی لایق و کارآمد زمینه توسعه مازندران را در دولت تدبیر و امید فراهم کند.

وی سرمایه‎گذاران بخش خصوصی را بازوان فعال و توانمند دولت برای توسعه یک استان برشمرد و اذعان داشت: انتظار داریم در دولت تدبیر و امید از توانمندی‌های بخش خصوصی در صنعت گردشگری و زمینه‌های ورزشی و اجتماعی استفاده شود.

مدیرعامل شرکت سبز فام دماوند بابل نیز اظهار داشت: با تمام توان برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی بابل تلاش می‌کنم.

مسعود فلاح افزود: توجه و سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری زمینه ارتقا و توسعه یک شهرستان را فراهم می‌کند و بر این اساس نیاز است در این زمینه تلاش‌های گسترده انجام شود.

وی با اشاره به اینکه پارک 760 هکتاری بزچفت، سد شیاده و مرزناک بابل از استعدادی زیاد برای سرمایه‌گذاری گردشگری برخوردار هستند، افزود: در حال حاضر با تدوین طرح گردشگری سد شیاده درصدد هستیم با کمک استاندار مازندران زمینه توسعه و ارتقا شهرستان بابل را فراهم کنیم.

فلاح با بیان اینکه اجرای این طرح علاوه بر ایجاد اشتغال فضای مناسب گردشگری را در بابل فراهم می‌کند از امام جمعه بابل خواستار حمایت بیشتر در اجرای پروژه‌های شهرستان بابل شد.

انتهای پیام/86009/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول