اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر در نشست با فرمانداران تأکید کرد

توجه به مسائل معیشتی مردم/ جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به استان بوشهر

استاندار بوشهر بر توجه فرمانداران به مسائل معیشتی مردم و تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تاکید کرد.

توجه به مسائل معیشتی مردم/ جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست مشترک فرمانداران بوشهر با اشاره به اینکه فرمانداران وظیفه‌ای خطیر در حوزه مدیریتی خود دارند، اظهار داشت: عملکرد مثبت فرمانداران در میزان رضایتمندی مردم از نظام موثر است لذا فرمانداران باید نهایت تلاش خود را برای خدمت بهتر به مردم انجام دهند.

وی ادامه داد: فرمانداران باید با برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها نسبت به شناسایی و حل مشکلات موجود اقدام کنند .

استاندار بوشهر بر جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و همچنین جذب اعتبارات دولتی تاکید کرد و گفت: باید زمینه و شرایط را برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان فراهم کرده و اقدامات لازم برای توسعه سرمایه‌گذاری در بوشهر را انجام دهیم.

سالاری با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان‌ها گفت: فرمانداران باید برای شهرستان‌های خود فرصت‌های سرمایه‌گذاری را شناسایی کنند.

وی بر تکریم ارباب رجوع توسط مسئولان تاکید کرد و افزود: کسانی که به ادارات مراجعه می‌کنند باید مورد تکریم قرار گیرند و باید برخورد مناسب و در خور شان با مردم انجام شود و هیچ‌کس در مراجعه به ادارات و نهادهای دولتی نباید با برخورد نامطلوب روبه‌رو شود.

استاندار بوشهر در بخش دیگر از سخنان خود خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شد و گفت: پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالاتری دارند باید تکمیل شوند و در اختیار مردم قرار گیرند.

سالاری با تأکید مجدد بر جذب سرمایه‌ در شهرستان‌های استان ابراز داشت: میزان جذب سرمایه و میزان جذب اعتبارات ملی از معیارهای ارزیابی فرمانداران و سایر مدیران دستگاه‌هاست و بر اساس شاخص‌های تعیین‌شده از مدیران فعال و پیگیر که موفق به جذب اعتبارات بیشتری شوند، تقدیر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه سفرهای نوروزی در پیش است خواستار توجه فرمانداران به توسعه زیرساخت‌های گردشگری و فراهم کردن زمینه سفری باکیفیت برای مسافران و گردشگران در استان بوشهر شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دولت نسبت به ایجاد امید در جامعه تاکید دارد، بیان داشت: زیباسازی شهرها و مناطق توریستی استان و معرفی ظرفیت‌های گردشگری به مردم امری لازم است که باید در دستور کار فرمانداران و دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

سالاری بر لزوم شناسایی نخبگان در صنوف مختلف تاکید کرد و اظهار داشت: فرمانداران باید نسبت به شناسایی نخبگان در صنوف مختلف اهتمام ورزند و از ظرفیت‌ها و پتانسیل آنها بهره ببرند.

وی به اهمیت امنیت اشاره کرد و افزود: بحث امنیت بسیار مهم و تاثیرگذار است و سرمایه‌گذاری، اشتغال، معیشت و توسعه و پیشرفت نیازمند امنیت است که الحمدالله وضعیت امنیت استان مطلوب است و انتظار داریم این روند تداوم یابد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول