اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 6 روز

نمایشگاه «شب‌چله ایرانی» در قزوین آغاز به کار کرد

دومین نمایشگاه شب‌چله ایرانی از امروز به مدت شش روز در قزوین آغاز به کار کرد.

نمایشگاه «شب‌چله ایرانی» در قزوین آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دومین نمایشگاه شب‌چله ایرانی همزمان با پنجمین نمایشگاه نان، شیرینی، شکلات، مواد غذایی، شوینده و بهداشتی از عصر امروز تا بیست و نهم آذرماه در قزوین آغاز به کار کرد.

دومین نمایشگاه شب‌چله ایرانی همزمان با پنجمین نمایشگاه نان، شیرینی، شکلات، مواد غذایی، شوینده و بهداشتی با مشارکت بیش از 50 غرفه در فضایی به مساحت 2 هزار متر مربع برپا شده است.

احیای سنت شب یلدای ایرانیان، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب، ارتباط مستقیم با تولیدکننده و مصرف‌کننده و معرفی توانمندی‌های تولیدکنندگان و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه بوده است.

تولیدکنندگان و نمایندگی‌های معتبر از استان‌های زنجان، فارس، آذربایجان‌ شرقی و غربی، اصفهان، گیلان، خراسان رضوی، کرمانشاه، یزد، تهران و قزوین در دومین نمایشگاه شب‌چله ایرانی و پنجمین نمایشگاه نان، شیرینی، شکلات، مواد غذایی، شوینده و بهداشتی حضور دارند.

نمایشگاه شب‌چله ایرانی همزمان با پنجمین نمایشگاه نان، شیرینی، شکلات، مواد غذایی، شوینده و بهداشتی از ساعت 15 بعدازظهر تا 21 شب در محل دائمی نمایشگاه‌ها واقع در بلوار خمینی (ره) برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام/77009/غ10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول