اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 23 تا 27 آذرماه ادامه دارد

برگزاری نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی در خوزستان

دبیر اجرایی نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی خوزستان گفت: نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی خوزستان با هدف بالا بردن علم، عمل و مهارت آموزی برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حبیب جاوی در نشست خبری که بعد از ظهر امروز در دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد اظهار کرد: نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی دستاوردهای مراکز آموزشی علمی و کاربردی استان را با توجه به رشته‌های ارائه شده و دستاوردهای دانشجویان هر مرکز، در معرض عموم قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه بالا بردن علم، عمل و مهارت آموزی است ادامه داد: این نمایشگاه 48 غرفه دارد که 20 مرکز آموزش علمی و کاربردی و 28 سازمان و دستگاه دولتی و خصوصی که به نوعی از اشتغال حمایت می‌کنند در آن حضور دارند.

دبیر اجرایی نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی خوزستان غرفه آرایی این نمایشگاه را به این شکل بیان کرد: در این نمایشگاه غرفه‌هایی در بخش‌های فناوری، فرهنگی، صنعتی، اشتغال و آموزش وجود دارد.

وی اضافه کرد: غرفه‌ها به گونه‌ای است که حالت کاربردی دارد و خدمات را در غرقه‌ها انجام می‌دهند تا زمینه آشنایی با حرفه‌ها و صنایع مختلف برای عموم ایجاد شود.

جاوی با بیان اینکه ورود به نمایشگاه برای عموم آزاد است تصریح کرد: این نمایشگاه در 23 آذر ماه آغاز می‌شود و تا بیست و هفتم همین ماه ادامه دارد.

وی در پایان عنوان کرد: علت نامگذاری این نمایشگاه به عنوان «ملّی» برپایی هم زمان نمایشگاه در همه مراکز استانی دانشگاه جامع علمی و کاربردی سراسر کشور است. 

انتهای پیام/72001/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول