اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 25 تا 29 آذر ماه جاری صورت می‌گیرد

برگزاری چهارمین نمایشگاه کامپیوتر و شهر الکترونیک خراسان‌جنوبی

معاون نمایشگاه بین‌المللی خراسان جنوبی از برگزاری چهارمین نمایشگاه کامپیوتر،موبایل، ماشین‌های اداری و شهر الکترونیک از 25 تا 29 آذر ماه جاری در خراسان جنوبی خبر داد.

برگزاری چهارمین نمایشگاه کامپیوتر و شهر الکترونیک خراسان‌جنوبی

مهدی پاکرو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: نمایشگاه فناوری اطلاعات بعد از وقفه دو ساله با مشارکت سازمان نظام صنعتی رایانه‌ای خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی مردم با تکنولوژی روز موبایل، کامپیوتر، لب‌تاب، دوربین‌های مداربسته و شهر الکترونیک عنوان کرد.

برگزاری نخستین نمایشگاه شهر الکترونیک

معاون نمایشگاه بین‌المللی خراسان جنوبی با بیان این‌که این نمایشگاه نخستین نمایشگاه شهر الکترونیک است، تصریح کرد: نمایشگاه‌های قبلی تنها نمایشگاه کامپیوتر، موبایل و ماشین‌های اداری بودند که شهر الکترونیک نیز امسال به آن اضافه شده است.

پاکرو اضافه کرد: این چهارمین نمایشگاه کامپیوتر، موبایل و ماشین‌های اداری در خراسان جنوبی است.

وی با بیان این‌که ادارات دولتی نیز تازه‌های فناوری اطلاعات خود را در این نمایشگاه به نمایش درمی‌آورند، اذعان داشت: ثبت اسناد، شهرداری، پست و بنیاد نخبگان از جمله ادارات دولتی شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند.

برگزاری نخستین نمایشگاه خدمات حمل و نقل عمومی خراسان‌جنوبی

معاون نمایشگاه بین‌المللی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری 11 نمایشگاه از ابتدای سال جاری در خراسان جنوبی، افزود: از این تعداد هفت نمایشگاه تخصصی و  پنج نمایشگاه دیگر عمومی بوده‌اند.

وی از برگزاری نخستین نمایشگاه خدمات حمل و نقل عمومی و مبلمان شهری در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این نمایشگاه از هشت تا 12 بهمن ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

پاکرو متذکر شد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری 9 نمایشگاه دیگر در زمینه‌های مختلف در این محل دایر شود.

حضور 40 شرکت‌کننده در نمایشگاه فناوری اطلاعات

دبیر سازمان نظام صنعت رایانه‌ای خراسان جنوبی نیز در این زمینه اظهار داشت: این نمایشگاه یک نمایشگاه تخصصی در زمینه کامپیوتر، موبایل و شهر الکترونیک است.

سیدعلیرضا حسینی با بیان اینکه 40 شرکت‌کننده در این نمایشگاه حضور دارند، یادآور شد: این شرکت‌کنندگان محصولات خود را در 102 غرفه به نمایش در می‌آورند.

وی اضافه کرد: علاوه بر حضور شرکت‌هایی از داخل استان، شرکت‌هایی از سایر استان‌های کشور مانند تهران در این نمایشگاه حضور دارند.

دبیر سازمان نظام صنعت رایانه‌ای خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از 25 آذر ماه جاری آغاز و تا 29 آذر ادامه دارد.

انتهای پیام/69022/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول