اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته پژوهش

نمایشگاه توانمندی‌ها و فن بازار در ارومیه برگزار می‌شود

همزمان با هفته پژوهش نمایشگاه توانمندی‌ها و فن بازار در دانشگاه ارومیه برگزار می‌شود.

نمایشگاه توانمندی‌ها و فن بازار در ارومیه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، همزمان با هفته پژوهش نمایشگاه توانمندی‌ها و فن بازار در دانشگاه ارومیه دائر بوده و دانشگاه‌ها، موسسات تحقیقاتی، دانشجویان، اعضای هیئت علمی، پژوهشگران و محققان توانمندی‌ها و طرح‌های برجسته خود را ارائه می‌دهند.

امسال برنامه‌های هفته پژوهش همانند سال‌های گذشته در دانشگاه ارومیه در دو سطح استانی و ملی برگزار شده و برگزاری نمایشگاه در دو بخش نمایشگاه توانمندی‌ها و نمایشگاه فن بازار از برنامه‌های هفته پژوهش است . در نمایشگاه فن بازار توانمندی‌هایی عرضه می‌شود که قابلیت تجاری شدن دارند و یا به مرحله تجاری شدن رسیده‌اند.

کارفرمایان، افرادی از بخش صنعت و  اجرا و بخش‌های مختلف اجرایی از نمایشگاه فن بازار بازدید کرده و توانمندی‌های دانشگاه را بررسی می‌کنند و در مواردی نیز منجر به عقد قراردادهای مالی می‌شود.

هرسال در هفته آخر آذر که هفته پژوهش نام‌گذاری شده مراسم اهدای جوایز به پژوهشگران برتر در دانشگاه ارومیه در راستای هفته پژوهش برگزار و یک سری سخنرانی‌های علمی و دعوت از شخصیت‌ها و مسئولان توسط دانشگاه ارومیه انجام می‌شود.

شایان ذکر است به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش جلسه هم‌اندیشی پژوهشی و فناوری دانشگاه ارومیه برای استفاده از خرد جمعی اعضای هیئت علمی در حل معضلات و مشکلات پژوهشی دانشگاه ارومیه روز سه‌شنبه 26 آذر از ساعت 15 تا 18:30 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول