اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهگیلویه خبر داد

پاکسازی محله‌های جرم‌خیز دهدشت به صورت روزانه

فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: محله‌های جرم‌خیز دهدشت پاکسازی می‌شوند.

پاکسازی محله‌های جرم‌خیز دهدشت به صورت روزانه

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ جهان دیماز صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مأموریت‌های نیروی انتظامی برخورد با هرگونه جرم و بزه در محله‌ها و مناطق مختلف شهری است.

وی ادامه داد: به همین منظور ما در مجموعه نیروی انتظامی کهگیلویه همه سعی خود را برای جلوگیری از هرگونه جرمی در این مکان‌ها به کار می‌گیریم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه با بیان اینکه محله‌‌ها از نخستین کانون‌های وقوع جرائم به شمار می‌روند، تصریح کرد: در این خصوص برای پاکسازی محله‌های شهر دهدشت به عنوان مرکز شهرستان اقدامات خوبی تاکنون صورت گرفته است.

این فرمانده ارشد انتظامی پلمپ برخی از واحدهای مسکونی که از آن‌ها به عنوان منقل‌خانه یاد می‌شود را اقدامی در همین راستا دانست و گفت: در چند روز اخیر منزل شخصی در شهر دهدشت که به محل توزیع و مصرف مواد مخدر تبدیل شده بود با دستور قضایی پلمپ شد.

دیماز اضافه کرد: مأموران انتظامی ما در شهرستان کهگیلویه در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده از لوث مجرمان و قانون‌شکنان این طرح‌ها را به صورت روزانه در سطح شهرستان به مرحله اجرا می گذارند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با درخواست از مردم برای همکاری در این خصوص تصریح کرد: در برخورد با جرائم محله‌ای اگر همکاری مردمی را نداشته باشیم توفیقی برای مقابله با جرم و بزهکاری وجود نخواهد داشت.

وی اذعان داشت: کانون‌های جرم‌خیز در محلات باید همواره مورد توجه مردم قرار بگیرند چرا که ممکن است فرزندان سالم خانواده‌ها به علت هرگونه بی‌توجهی و سهل‌انگاری در دام چنین جرائمی گرفتار شوند.

دیماز تأکید کرد: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و مجرمانه توسط این‌گونه افراد در محله‌ها توسط افراد منفعت‌طلب و قانون‌گریز مراتب را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 گزارش دهند.

انتهای پیام/82009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول