اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان ایلام:

ارائه آموزش‌های پیشگیری از وقوع جرم به جوانان ایلامی در دستور کار قرار دارد

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ارائه آموزش‌های پیشگیری از وقوع جرم به جوانان ایلامی در دستور کار قرار دارد.

ارائه آموزش‌های پیشگیری از وقوع جرم به جوانان ایلامی در دستور کار قرار دارد

سردار علی دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در سایه اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی و یک برنامه‌ریزی مدون می‌توان در جهت کاهش جرائم جامعه تلاش کرد.

وی اضافه کرد: در مرحله نخست باید شناخت کامل از ویژگی‌های مجرمان و جرائم خاص موجود در منطقه بوجود آید تا بتوانیم برنامه های آموزشی و فرهنگی را بکار گیریم.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه درصد بالایی از جمعیت کشور را جوانان تشکیل می‌دهند اظهار داشت: جوانان بیشتر از سایر گروه‌های سنی در خطر گرایش به جرم هستند.

دولتی خاطرنشان کرد: می‌توان با شناسایی هر چه دقیق‌تر و علمی تر جرائم و بستن راه‌های گرایش جوانان به سمت انحرافات اجتماعی بسترهای لازم را در کاهش جرم بوجود آورد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر لزوم انجام پژوهش و مطالعات علمی در زمینه کاهش جرائم در جامعه گفت: شناسایی ویژگی‌های فردی مجرمان و تعیین محدودیت و کمبود‌های فرهنگی، اجتماعی و تربیتی می‌توان زمینه‌های مشابه افراد در ارتکاب جرم را از بین برد.

وی در پایان با اشاره به اینکه آموزش از مولفه‌های اصلی کاهش جرم است، اذعان داشت: ارائه راهکارهای پیشگیری و تقویت بسترهای موجود در این رابطه ضمن کاهش جرائم در جامعه هزینه‌های اجتماعی و فردی جرائم در جامعه را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/2246/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول