اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین نشست تیم بررسی صحنه جرم در زاهدان برگزار شد

نخستین نشست تیم بررسی صحنه جرم در پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

نخستین نشست تیم بررسی صحنه جرم در زاهدان برگزار شد

رضا عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: نخستین نشست تیم بررسی صحنه جرم ‌در پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان و کارشناسان سازمان پزشکی قانونی، پلیس آگاهی، فرماندهی انتظامی و دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان، برگزار شد.

وی افزود: در این نشست در زمینه حفظ و امنیت صحنه جرم، اعلام به موقع وقوع حادثه، حفظ مستندات صحنه جرم، حفظ حریم صحنه جرم، نحوه حضور اعضای تیم و انتقال صحیح اجساد بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان با اشاره به تاثیر بررسی صحنه جرم در تحقق عدالت تصریح کرد: در بررسی صحنه جرم چالش‌ها، مشکلات و موانع زیادی وجود دارد که برگزاری اینگونه نشست‎ها با حضور کارشناسان مربوطه می‎تواند در رفع مشکلات پیش رو و رسیدن به وحدت رویه و موفقیت و پیشرفت در موضوع بررسی صحنه جرم تاثیرگذار باشد.

در پایان در خصوص تعامل بیشتر بین بخش‌های تشکیل دهنده بررسی صحنه جرم، ملاحظات ایمنی در بررسی صحنه جرم، عوامل مخدوش کننده در صحنه جرم و راهکارهای جمع‌آوری و حفظ مستندات در صحنه جرم بین اعضای شرکت کننده در جلسه بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/75005/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول