اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی خبر داد

داودی مهم‌ترین غایب میزان

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی گفت: رحمان داوودی بازیکن کلیدی و موثر خود را امروز در ترکیب نداشته و از مهم‌ترین غایبان میزان محسوب می‌شود ولی بوگدانف به دیدار مقابل کاله می‌رسد.

داودی مهم‌ترین غایب میزان

جبار قوچانی‌‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: برنامه داریم تا روز والیبالی و ورزشی خوبی را در آمل رقم بزنیم.

وی افزود: کاله مدافع عنوان قهرمانی بوده، تیمی منسجم است که از کادر فنی با دانش و والیبالیست‌های ملی‌پوش و با تجربه سود می‌برد.

قوچانی‌نژاد با اعلام اینکه روی این تیم خیلی حساب باز کردیم و مطمئنیم روز بسیار سختی در آمل داریم اما، به دنبال ایجاد تمرکز و انسجام در بین والیبالیست‌های میزان بوده و به فکر اداره دیدار هستیم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی با اشاره به عدم حضور تماشاگر در سالن پیامبر اعظم(ص) تصریح کرد: کاله چه با حضور تماشاگر و چه بدون حضور آن،تیم بزرگی است که البته حضور والیبال‌دوستان نیز می‌تواند برای تیم‌شان مهم باشد.

وی ادامه داد: باید با شناختی که از این تیم داریم و مرور فیلم‌های بازی بر اساس دستاوردهای آنالیز و دستیابی به نقاط ضعف و قوت حرکت کرده و آن را در زمین اجرا کنیم.

این مربی نام‌آشنای والیبال کشورمان با ابراز اینکه معتقدم امسال تیم ضعیفی در لیگ برتر نداریم، اذعان داشت: چند تیم خیلی قوی همانند متین،باریج اسانس و کاله در لیگ داریم و بقیه همه در یک سطح هستند،هر تیمی در دیدار مقابل حریفانش روز خوب و کم‌اشتباهی داشته باشد می‌تواند پیروزی را از خود کند.

قوچانی‌نژاد با بیان اینکه به هر حال ما حریف دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود و با تمام قوا مقابل حریفان می‌جنگیم،گفت: البته امیدوارم در ابتدا، بازی دیدنی را دو تیم از خود به نمایش بگذارند ولی ما با انگیزه کسب امتیاز به آمل آمدیم.

وی در مورد مصدومیت بازیکن موثر ملی‌پوش تیمش اذعان داشت: رحمان داودی یکی از ملی‌پوشان کلیدی خود را به مازندران نیاوردیم و در ترکیب نداریم،وی از بازیکنان بسیار اثرگذار و مهم ما است البته تئودور بوگدانف نیز دچار سرماخوردگی شده که با تلاش کادر فنی سعی داریم شرایط آن را به بازی امروز برسانیم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی یادآور شد: بازی گذشته را نیز دست به کار بزرگی زدیم و در مشهد متین ورامین را با نتیجه سه بر دو شکست دادیم که هم‌اکنون با کسب 11 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی جای داریم.

انتهای پیام/86012/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول