اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگو با فارس:

دیدار بدون تماشاگر مقابل میزان سخت است

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: دیدار بدون تماشاگر مقابل میزان سخت است ولی ما بیشترین امتیاز را می‌خواهیم.

دیدار بدون تماشاگر مقابل میزان سخت است

بهروز عطایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: بازی سختی روبه‌روی میزان داریم و همه بازیکنان و عوامل تیم به این مهم آگاهی کامل دارند.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران افزود:‌ این تیم هفته گذشته بازی سخت خانگی را پشت سر گذاشته و توانست متین ورامین را مغلوب کند البته آنالیز خوبی از این تیم داشتیم و معتقدم تیم کم‌اشتباه‌تر در زمین در نتیجه‌گیری موفق‌تر عمل کرده و پیروز میدان است.

عطایی با تاکید بر اینکه سعی می‌کنیم بازی منطقی و معقولی را مقابل میزان ارائه داده و با اشتباهات کمتر دیدار قابل قبولی را به نمایش بگذاریم، ادامه داد: تا مردم و تماشاگرانی که پای گیرنده‌ها این دیدار را دنبال می‌کنند نیز رضایت داشته باشند.

سرمربی تیم والیبال کاله با بیان اینکه ما هم بازی هفته گذشته با تیم پرتماشاگر بازرگانی جواهری گنبد را با پیروزی به پایان بردیم،اذعان داشت: کار در این شهر والیبالی خیلی سخت بود و شرایط خاصی را می‌طلبد،بازیکنان ما باتجربه بوده و در این شهرستان تحت تاثیر جو قرار نگرفتند و البته در دو ستی که به حریف واگذار کردیم نیز اشتباهات خودمان اثرگذار بود.

عطایی متذکر شد: جا دارد از همه هواداران فهیم و باشخصیت گنبد تشکر کنم زیرا این مردم والیبال‌دوست کم‌نظیر هستند، والیبال را می‌فهمند و به تشویق تیم خود می‌پردازند.

وی در مورد دومین دیدار بدون تماشاگر کاله تصریح کرد: دومین دیدار بدون تماشاگر آمل را در فصل جاری شاهد هستیم،کاله بخش زیادی از موفقیت‌های خود را مرهون هواداران واقعی خود است،آنهایی که در شرایط سخت با حمایت‌های بی‌امان تیم را از زیر فشار خارج کردند،طبیعی است که این وابستگی دو جانبه بوده،هم ما و هم آنها به یکدیگر احتیاج داریم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران اذعان داشت: ولی توقع داریم آنها هم برخی شرایط را لحاظ کرده و عده‌ای که رفتار نامعقول دارند را از تماشاگران واقعی جدا کنند تا جلوی آسیب به بدنه تیم و محرومیت تماشاگران گرفته شود زیرا باید با کمک هم این شرایط را مهیا کرده و به اهداف خود دست یابیم.

وی اعلام کرد:‌ نیاز به کمک هواداران داریم و بر روی حمایت‌های‌شان حساب باز می‌کنیم امیدواریم پس از پایان رای سه بازی بدون تماشاگر برای کاله به خوبی از این وضعیت عبور کنیم و در ادامه از حمایت پرشور هواداران برخوردار شویم.

عطایی در پایان با تاکید اینکه توقع زیادی از تماشاگران داریم،یادآور شد: هواداران نیز طی چند سال حضور در لیگ برتر حرفه‌ای شدند، سال‌های گذشته مقابل تیم‌های بزرگ پیکان،سایپا و دیگر تیم‌ها شکست خوردیم ولی تیم خود را تشویق کردند اگر در دیدار با متین چنین جوی ایجاد شد و عواملی دیگری را در این مسائل دخیل می‌دانم.

انتهای پیام/86012/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول