اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان یک هفته رقابت در قم

والیبالیست‌های نوجوان سفیر قم از صعود به مرحله نهایی بازماندند

تیم والیبال نوجوانان قم نتوانست موفق به کسب مجوز صعود به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول والیبال نوجوانان باشگاه‌های کشور شود.

والیبالیست‌های نوجوان سفیر قم از صعود به مرحله نهایی بازماندند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پیکارهای مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور از هفدهم آذر ماه به مدت 6 روز به میزبانی شهر مقدس قم به انجام رسید و در حالی به کار خود پایان داد که میزبان یعنی تیم والیبال نوجوانان سفیر قم نتوانست راهی مرحله نهایی شود.

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول رده سنی نوجوانان کشور علاوه بر دیدارهایی که به میزبانی هیئت والیبال قم برگزار شد با توجه به اینکه از سوی فدراسیون والیبال در دو گروه مقدماتی برنامه‌ریزی شده است، همزمان در شهر کرمانشاه نیز به انجام رسید.

این در حالی است که مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی لیگ دسته اول نوجوانان باشگاه‌های کشور با حضور 16 تیم در دو گروه هشت تیمی تقسیم‌بندی شده و بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای در شهرهای قم و کرمانشاه برگزار کردند.

بازی‌های گروه اول مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به میزبانی باشگاه سفیر قم برگزار شد در حالی که در این گروه تیم‌های والیبال نوجوانان سفیر قم، عقاب تهران، فولاد عظیمی گنبد، شهرداری کرج، مقاومت شهرداری ارومیه، شهرداری پیشوا و ذوب آهن اصفهان در سالن شهید محمود رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به رقابت با یکدیگر پرداختند.

همچنین مسابقات گروه دوم مرحله نخست این رقابت‌ها با حضور تیم‌های والیبال نوجوانان مناطق نفت خیز، شهرداری دزفول، شهدای ورزش کرمانشاه، شهرداری همدان، گل گهر سیرجان، شکوفا صنعت پویا، دلیران دشتی بوشهر و پیشگامان شفق اردکان به میزبانی شهدای ورزش کرمانشاه برگزار شد.

رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور به مدت 6 روز پیگیری شد در حالی که در هر گروه تیم‌ها به دو گروه چهار تیمی تقسیم شدند و سه روز نخست مسابقات به برگزاری رقابت‌های درون گروهی اختصاص داشت، در روز چهارم بازی‌های پلی آف بین دو گروه انجام شد و سرانجام تیم‌های اول تا چهارم به صورت ضربدری با یکدیگر بازی کردند.

در پایان این مسابقات که در سالن ورزشی شهید محمود رضائیان قم برگزار شد تیم والیبال نوجوانان شهرداری پیشوا با 10 امتیاز به عنوان نخست دست یافت، ضمن اینکه تیم‌های والیبال نوجوانان فولاد عظیمی گنبد و ذوب‌آهن اصفهان با 9 امتیاز دوم و سوم شدند و تیم شهرداری کرج در جایگاه چهارم قرار گرفت.

نمایندگان شهرهای پیشوا، اصفهان، گنبد و کرج در حالی به عنوان چهار تیم برتر این گروه راهی مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال نوجوانان باشگاه‌های کشور شدند که تیم سفیر قم میزبان این بازی‌ها در مکان پنجم قرار گرفت و نتوانست جواز صعود را کسب کند.

انتهای پیام/78002/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول