اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جبران شکست هفته گذشته با چیدن بالاهای عقاب

صعود به جایگاه پنجمی جدول با غلبه بر عقاب محقق شد

تیم والیبال شکوفا صنعت در هفته هشتم مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور با برتری برابر عقاب تهران خود را به جایگاه پنجمی لیگ رساند.

صعود به جایگاه پنجمی جدول با غلبه بر عقاب محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان‌، تیم والیبال شکوفا صنعت که در هفته هفتم مسابقات مقابل تیم پیشگامان اردکان شکست خورده بود، در این هفته از رقابت‌ها با انگیزه و روحیه مضاعفی به منظور جبران شکست هفته قبل راهی این دیدار شد.

شاگردان سیامک امیرتیموری برای نخستین بار در این فصل از مسابقات توانستند بازی منسجم و هماهنگ‌تری را در قیاس با مسابقات دیگری که در کرمان میزبان بودند از خود به نمایش بگذارند و در پایان با نتیجه سه بر یک از سد حریف خود عبور کنند.

شکوفا صنعت در این دیدار توانست ست‌های اول‌، سوم و چهارم این دیدار را به سود خود به پایان برساند و ست دوم را به حریف واگذار کند، این تیم هم اکنون با 9 امتیاز در جایگاه پنجم جدول مسابقات جای گرفته است.

سامک امیرتیموری سرمربی این تیم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به وضعیت نه‌چندان مناسب مالی این تیم و بازیکنانش اظهار داشت: به این مسائل عادت کردیم، اما بازیکنان ما امروز توانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند و جایگاه بهتری را برای تیم در جدول مسابقات فراهم کنند.

وی افزود: در صورتیکه مسائل و مشکلات مالی این تیم برطرف شود، می‌توان نسبت به وضعیت تیم در نیم فصل دوم امیدواری بیشتری داشت.

انتهای پیام/80011/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول