اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول والیبال کشور

سفیر قم به دومین پیروزی خانگی دست یافت

تیم سفیر قم در دیداری خانگی از رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور از سد تیم شهرداری ملکان عبور کرد و دومین بار در خانه و سومین بار در این فصل پیروز شد.

سفیر قم به دومین پیروزی خانگی دست یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته هفتم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور چهارشنبه شب با انجام هفت مسابقه در گروه‌های دوگانه پیگیری شد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشورمان تیم‌های والیبال سفیر قم و شهرداری ملکان در هفته هفتم لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در دیداری از گروه دوم با یکدیگر رقابت کردند که برنده این مسابقه تیم والیبال سفیر قم بود تا نماینده قم به دومین پیروزی خود در دیدارهای خانگی این فصل دست یابد.

در این دیدار که در حضور پرتعداد علاقه‌مندان به والیبال در شهر مقدس قم برگزار شد، دو تیم بازی بسیار زیبایی را در سالن شهید محمود رضاییان قم برگزار کردند که در نهایت تیم والیبال سفیر قم موفق شد میهمان خود را با حساب سه بر یک شکست دهد.

این دیدار چهارمین مسابقه خانگی تیم والیبال سفیر قم در فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور بود که طی آن والیبالیست‌های قمی در تلاش برای کسب دومین پیروزی در حضور تماشاگران خودی، جدالی سخت با حریف داشتند و در نهایت با برتری در سه گیم و باخت در یک گیم، با به دست آوردن پیروزی سه بر یک در این بازی سه امتیاز این دیدار را از آن خود کردند.

در این مسابقه تیم رده هفتمی شهرداری ملکان حرفی برای گفتن نداشت و تنها یک گیم بر تیم والیبال سفیر قم غلبه کرد، در حالی که این تیم و دیگر رقبای پائین جدولی آرزوی باختن تیم سفیر قم را داشتند تا از این تیم سبقت بگیرند، این اتفاق نیز رخ نداد و سفیر قم برابر تیم والیبال شهرداری ملکان صاحب برتری شد.

والیبالیست‌های تیم سفیر قم گیم اول این دیدار را با حمایت تماشاگران قمی حاضر در سالن شهید محمود رضائیان با حساب 25 بر 23 به سود خود به پایان رساندند و این برتری موجب افزایش روحیه آنها شد تا در گیم دوم حتی قوی‌تر ظاهر شده و این بار با حساب 25 بر 14 حریف خود را شکست بدهند.

با این حال در گیم سوم اتفاق دیگری رخ داد و در حالی که همگان منتظر برتری تیم سفیر قم در این گیم بودند جریان بازی به سود تیم میهمان تغییر کرد و والیبالیست‌های تیم شهرداری ملکان با حساب 25 بر 11 بر تیم والیبال سفیر قم غلبه کردند تا گیم چهارم کار ادامه پیدا کند، در گیم چهارم تیم سفیر قم با حساب 25 بر 18 برابر تیم شهرداری ملکان به برتری رسید و در مجموع این دیدار را سه بر یک برد تا در جدول با 11 امتیاز در مکان پنجم قرار بگیرد، ضمن اینکه تیم شهرداری ملکان با هفت امتیاز هفتم است.

انتهای پیام/78002/ل40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول