اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان

ثامن سبزوار خلعت قهرمانی پوشید / خطر بیخ گوش شهرداری سنندج

رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان ایران دقایقی پیش در حالی به پایان رسید که در یکی از این مسابقات ثامن‌الحجج سبزوار در خانه جشن قهرمانی گرفت و کسب سهمیه آسیایی شهرداری به تعویق افتاد.

ثامن سبزوار خلعت قهرمانی پوشید / خطر بیخ گوش شهرداری سنندج

به گزارش خبرگزاری  فارس از سنندج، هفته چهارم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور امروز با انجام سه دیدار همزمان پیگیری شد و در مهمترین بازی جدال دو تیم اول و دوم جدول در نهایت با قهرمانی ثامن‌الحجج سبزوار به پایان رسید.

در این بازی ثامن‌الحجج سبزوار که پیش از این با  15 امتیاز در صدر جدول حضور داشت برای تثبیت قهرمانی خود به یک امتیاز برابر شهرداری سنندج 12 امتیازی نیاز داشت.

از سوی دیگر شهرداری سنندج نیز که کورسوی امیدی برای قهرمانی داشت در تلاش بود با کسب حداقل یک امتیاز سهمیه دوم ایران را برای بازی‌های آسیایی سال آینده به دست آورد.

این رقابت در میان استقبال فراوان هواداران تیم سبزواری به شکلی پایاپای و نزدیک پیش می‌رفت اما در نهایت این تیم ثامن‌الحجج سبزوار بود که به لطف تجربه بالای بازیکنان خود 19 بر 18 شهرداری را مغلوب کرد و به سریال قهرمانی‌های خود در لیگ هندبال بانوان ادامه داد.

به این ترتیب ثامن‌الحجج سبزوار یک هفته قبل از پایان بازی‌ها با کسب 8 برد و تنها یک تساوی و با 17 امتیاز مقتدرانه بر سکوی نخست ایستاد و سهمیه اول ایران در جام باشگاه‌های آسیا در فصل آینده را به دست آورد.

در دیگر مسابقات هفته نهم شهید چمران لارستان به مصاف ثامن‌الحجج تهران یکی از تعقیب‌کنندگان شهرداری سنندج رفت و در پایان با نتیجه 30 بر 16 مغلوب شد.

ذوب آهن اصفهان نیز با نتیجه 31 بر 21 شرکت بام ایران خراسان رضوی را از پیش رو برداشت تا در کنار ثامن‌الحجج تهران 10 امتیازی شود و با توجه به باقی ماندن شهرداری در امتیاز 12 همچنان امیدوار به کسب سهمیه آسیا خواهد بود.

با این نتایج بازی هفته آینده و پایانی شهرداری سنندج و ذوب آهن اصفهان در سالن بهنام شاد سنندج و جدال بام و ثامن‌الجج تهران برای تعیین تیم دوم لیگ و همچنین تیم سقوط‌کننده حائز اهمیت خواهد بود.

در آخرین دیدار فصل نیز ثامن‌الحجج سبزوار با خیالی آسوده برابر شهید چمرانی بازی خواهد کرد که برای فرار از سقوط تلاش می‌کند.

در جدول رده‌بندی بام مشهد با 3 و شهید چمران لارستان با 2 امتیاز در مکان‌های پنجم و ششم ششم لیگ ایستاده‌اند.

انتهای پیام/79012/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول