اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از آخرین تحولات تیم فوتبال شهرداری یاسوج گزارش می‌دهد

شرط برگی‌زر برای ادامه کار در شهرداری یاسوج

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای ادامه کار در این تیم شرایطی را به مدیران این باشگاه اعلام کرده است.

شرط برگی‌زر برای ادامه کار در شهرداری یاسوج

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، تیم فوتبال شهرداری یاسوج یکی از تیم‌های گروه دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور اکنون به همراه 12 تیم دیگر این گروه در تعطیلات نیم فصل قرار دارد و به زودی تمرینات خود را برای از سرگیری مسابقات در نیم فصل دوم آغاز خواهد کرد.

هم‌ا‌کنون بازیکنان این تیم برای گذراندن تعطیلات راهی دیار خود شده‌اند و مربیان تیم نیز هر کدام مشغول رتق و فتق مشکلات شخصی خود هستند.

هادی برگی‌زر آنگونه که شنیده شده برای گذراندن تعطیلات نیم فصل راهی دبی شده و علی هاشمی هم در مشهد به سر می‌برد.

اما از گوشه و کنار شنیدیم که هادی برگی‌زر به مدیران تیم گفته شرط بازگشت من به یاسوج پرداخت مطالبات بازیکنان است و از آنها خواسته برای حضور مقتدرانه تیم در نیم فصل دوم مسابقات حتماً 50 درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شود.

این تیم اکنون با 11 بازی در نیم فصل اول در رده هشتم جدول مسابقات قرار دارد که توانست در یکی دو هفته مانده به پایان مسابقات خود را از قعر جدول جدا کرده و اکنون تا حدود زیادی مشکلات گذشته را پشت سر بگذارد.

خبر دیگر از تیم فوتبال شهرداری اینکه تاکنون مسئولان تیم نتوانسته‌اند کارت بازیکنان جدید این تیم یعنی مصطفی نجمی‌زاده، حجت چهارمحالی و حامد محمودی را برای بازی در نیم فصل دوم بگیرند، چراکه به نظر می‌رسد این بازیکنان باید یا بدهی قبلی خود را بپردازند و یا اینکه با باشگاه‌های قبلی تسویه حساب کنند.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج در دو بازی آینده خود در خانه میزبان تیم‌های نساجی قائم‌شهر و نیروی زمینی تهران است که فرصت خوبی برای حضور این تیم در رده‌های بالاتر جدول در این گروه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2571/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول