اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای کمک به میزبانی در مسابقات انتخابی لیگ برتر عنوان شد

درخواست ملتمسانه کادر فنی تیم امید شهرداری یاسوج از مسئولان استانی

مربی تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج گفت: ملتمسانه از مسئولان استانی تقاضا می‌کنیم با رایزنی‌های خود شرایط میزبانی یاسوج در مرحله نهایی انتخابی حضور در لیگ برتر امیدهای کشور را فراهم کنند.

درخواست ملتمسانه کادر فنی تیم امید شهرداری یاسوج از مسئولان استانی

 جواد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: بهترین نتایج چند دهه اخیر فوتبال استان توسط تیم امید شهرداری یاسوج در لیگ دسته اول فوتبال کشور در این فصل رقم خورد.

وی افزود: تیم‌هایی را در خارج از خانه شکست دادیم که هیچ‌گاه در گذشته موفق به انجام چنین کاری در فوتبال نشده بودیم و در آینده هم کسب چنین نتایجی تا سال‌ها قابل حصول نیست.

وی گفت: مسئولان شهرداری یاسوج تا توان داشتند از این تیم حمایت کردند و امروز وظیفه مسئولان استانی و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی است که تیم را حمایت کنند.

وی با بیان این‌که انتظار حمایت مالی از هیچ مسئولی در استان نداریم، تصریح کرد: ما خودمان با دست خالی و بضاعت شهرداری یاسوج دست به چنین کار بزرگی زدیم اما اکنون برای کسب میزبانی مرحله دوم مسابقات چشم به اقدام و رایزنی مسئولان استانی از جمله استاندار محترم دوخته‌ایم.

رضایی افزود: مسابقات در دو گروه قرعه‌کشی شده که در گروه ما مس رفسنجان، شهرداری تبریز و صبای قم حضور دارند و گروه دیگر متشکل از تیم‌های مس کرمان، ابومسلم مشهد، شهرداری اردبیل و کارون خوزستان است.

وی با درخواست از رسانه‌ها برای کمک به کسب میزبانی این تیم تصریح کرد: از مسئولان فدراسیون که به فکر توسعه فوتبال در همه نقاط کشور هستند عاجزانه درخواست داریم با سپردن میزبانی به تیم فوتبال شهرداری یاسوج استان‌های محروم اما در حال توسعه در ورزش همچون کهگیلویه و بویراحمد و شهر فوتبال‌خیز یاسوج را یاری دهند.

رضایی افزود: وقت چندانی برای نامه‌نگاری با فدراسیون باقی نمانده و اگر مسئولان قرار است کاری انجام دهند ظرف امروز و فردا باید رایزنی‌های خود را به صورت مستمر داشته باشند.

انتهای پیام/2571/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول