اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بیکاری عامل بروز مشکلات در کهگیلویه بویراحمد نیست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که بیکاری عامل بروز مشکلات در استان نیست، گفت: باید برنامه و فرآیندی برای اجرایی کردن استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان صورت گیرد و نباید همه چیز را به اعتبارات وصل کنیم.

بیکاری عامل بروز مشکلات در کهگیلویه بویراحمد نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز شورای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید موسی خادمی و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و دیگر اعضای جلسه در سالن شماره دو استانداری برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که جلسات مبارزه با مواد مخدر باید با فاصله مناسب و برنامه و کارکرد بهتر برگزار شود، اظهار کرد: صرفا برگزاری جلسات؛ دردی از مشکلات را برطرف نمی‌کند باید با کارکردی مناسب جلسات را برگزار تا بتوان راه‌های مقابله و پیشگیری از این پدیده را کاهش و برطرف کرد.

خادمی در ادامه با تاکید بر این‌که در شورای مبارزه با مواد مخدر باید موضوعات خاص کهگیلویه و بویراحمد مطرح شود، گفت: باید برنامه‌ها، مشکلات و معضلات خاص و عدیده استان را وارد کارگروه‌ها کرد تا با موضوعی مشخص به بحث و تبادل نظر گذاشته شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: در کلیه جلسات باید با ذخیره خوبی وارد شویم، از این‌رو در جلسات بعدی شورای مبارزه با مواد مخدر باید با آمادگی و اطلاعات کامل معضلات پیش‌رو را بررسی و اقدام به پیشگیری و رفع موارد کرد.

خادمی در ادامه با بیان این‌که عمده‌ترین پدیده اجتماعی در چند وجه و چند عامل قابل بررسی است، گفت: بر اساس آمار و گزارشات ارائه شده توسط اعضا، بسیاری از مشکلات پدیده‌های اجتماعی که اعتیاد از جمله آن‌ها است به فقر، بیکاری، فرهنگ و مذهب مردم برمی‌گردد که نیازمند است به صورت خاص؛ مسئولان و متولیان امر وارد کار شوند.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد بر شناسایی مناطق آلوده به مواد مخدر توسط نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: باید مناطق؛ شناسایی و به صورت خاص و ویژه مشکلات پیگیری و اقدامات لازم مبنی بر رفع آن‌ها صورت گیرد.

وی با بیان این‌که بحث بر موضوعاتی که بیکاری عامل بروز برخی مشکلات می‌شود امری نادرست است، گفت: در کهگیلویه و بویراحمد منابع طبیعی و خدادادی زیادی وجود دارد که برای کسب کار و امرار معاش می‌توان از این نعمت‌های الهی بهره‌مند شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که در سطح استان جنگل فراوان، آب، کوه و زمین وجود دارد و می‌توان از ظرفیت‌های این نعمت‌های خدادادی استفاده کرد، گفت: باید برنامه و فرآیندی برای اجرایی کردن استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان صورت گیرد و نباید همه چیز را به اعتبارات وصل کنیم.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول