اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کرمان:

مبارزه با جرائم اقتصادی نیازمند همدلی مسئولان است

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: مبارزه با فساد و جرائم اقتصادی نیازمند همدلی، همراهی و هماهنگی مسئولان است، زیرا رصد و برخورد با آنها، موانع و مشکلات خاص خود را دارد.

مبارزه با جرائم اقتصادی نیازمند همدلی مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد در دیدار شورای قضایی استان با استاندار کرمان اظهار داشت: بستر تمام زمینه‌های رشد و توسعه، امنیت است که تداوم و ارتقای آن نیازمند عزم جدی و همدلی و همراهی مسئولان است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری و فعالیت اقتصادی هرگز در محل و مکان ناامن شکل نمی‌گیرد به همین سبب باید با یکدلی و همراهی فضای امنیت پایدار را برای سرمایه‌گذاری فراهم آورد.

موحد از مبارزه با فساد و جرائم اقتصادی به عنوان یکی از فعالیت‌های سخت و پیچیده یاد کرد و افزود: مبارزه با فساد و جرائم اقتصادی نیازمند همدلی، همراهی و هماهنگی مسئولان است، زیرا به لحاظ اینکه در این مبارزه عمدتاً مواجهه با مدیران و نیروهای متخصص است، رصد و برخورد با آنها، موانع و مشکلات خاص خود را دارد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان خاطر نشان کرد: در حال حاضر شورای دستگاه‌های نظارتی مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی را پیگیری می‌کند، اما این امر نیز باید همانند عزم ملی و اراده مقام معظم رهبری و خواست رؤسای قوای سه‌گانه در استان تقویت و انجام گیرد.

دادستان کرمان نسبت به حضور و تجمع افراد فرصت‌طلب و سودجو در برنامه‌ها و مسائل مورد اقدام دولت در استان هشدار داد و تصریح کرد: تجربه ثابت کرده که هر زمان که دولت در قالب طرح‌های عمرانی و اجرایی قصد ارائه خدماتی به مردم داشته، افراد سودجو نیز برای سوءاستفاده‌های خود حضور یافتند که این موضوع باید مدنظر و دقت مدیران قرار گیرد.

وی با اشاره به شعار قانون‌مداری دولت ابراز امیدواری کرد: در این دولت با اجرای قانون و نظارت بر حسن اجرای آن وضعیت اجرای قوانین نسبت به سنوات قبل بهتر شود.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول