اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان مطرح کرد

استقبال کارفرمایان هرمزگانی از اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان با اعلام این که تاکنون یک‌هزار و 832 درخواست بخشودگی به شعب استان تحویل داده شده، گفت: فرصت طلایی شش ماهه اجرای این طرح به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

استقبال کارفرمایان هرمزگانی از اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید فاضل حیدری بلوکی صبح امروز در نشست خبری که با حضور بیش از 30 خبرنگار از خبرگزاری‌ها، نشریات محلی و روزنامه‌های سراسری فعال در استان تشکیل شد، ضمن تقدیر از همراهی‌های جامعه رسانه‌ای استان با این اداره کل در زمینه گسترش فرهنگ بیمه‌ای اظهار داشت: طی سالیان اخیر با تدوین استراتژی‌های اطلاع‌رسانی در این اداره کل و در پیش گرفتن رویکرد علمی در حضور رسانه‌ای توانسته‌ایم نه تنها اهداف پیش‌بینی شده در برنامه‌های سالیانه را محقق نماییم بلکه در مواردی، حتی از برنامه نیز جلوتر هستیم.

وی در ادامه طی گزارشی، عملکرد نیمه نخست سال‌جاری اداره کل تامین اجتماعی استان را در بخش‌های مختلف برای خبرنگاران تشریح کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از عملیاتی شدن اقدامات مختلفی به منظور تشویق کارفرمایان صنفی، صنعتی و کشاورزی استان برای بهره‌مندی از فرصت طلایی بخشودگی جرایم بیمه‌ای سخن به میان آورد و افزود: ارسال بیش از 30 خبر به مطبوعات و خبرگزاری‌ها، ارسال پیامک‌های هدفمند به کارفرمایان مدیون، تبلیغات محیطی و نشست با مجامع کارفرمایی و همچنین مکاتبه با کارفرمایان مشمول این طرح از جمله اقداماتی است که از ابتدای زمان اجرای طرح تاکنون عملیاتی شده است.

وی آخرین مهلت بهره‌مندی از تسهیلات بخشودگی را تا پایان روز 19 دی ماه امسال عنوان کرد و از کارفرمایان خواست تا با توجه به فرصت اندک باقی مانده برای تعیین تکلیف بدهی‌های خود به شعب تامین اجتماعی مناطق مختلف استان مراجعه نمایند.

حیدری اضافه کرد: با توجه به بررسی نتایج حاصله از اجرای این طرح، تاکنون یک‌هزار و 832 درخواست بخشودگی به شعب تحویل داده شده و مبلغی بالغ بر 43 میلیارد ریال از مجموعه مطالبات معوقه تامین اجتماعی استان از کارفرمایان وصول شده است.

وی مهم‌ترین چالش‌های موجود در این رابطه را تعطیلی یا عدم دسترسی به کارگاه‌های بدهکار و همچنین مراجعه کارفرمایان در روزهای پایانی طرح عنوان کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان در این رابطه متذکر شد: این فرصت طلایی به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و بر همین اساس، کارفرمایان به هیچ وجه کار خود را به روزهای آخر مهلت تعیین شده موکول ننمایند.

حیدری ضمن اعلام این مطلب که طی ماه‌های گذشته شعبه تامین اجتماعی در شهرستان بشاگرد به عنوان یکی از محروم‌ترین مناطق هرمزگان از سطح "شعبه اقماری غیر دائم" به "شعبه اقماری دائم" ارتقا یافت، از آمادگی این اداره کل در زمینه راه‌اندازی شعبه اقماری جزیره هرمز طی یک‌ماه آینده خبر داد و گفت: در صورت تامین بستر مخابراتی و خط ارتباطی دیتا، خدمات‌رسانی این شعبه در آینده نزدیک به بیمه شدگان هرمزی آغاز خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: در حال حاضر از مجموع جمعیت یک و نیم میلیون نفری ساکن در استان هرمزگان، بیش از 780 هزار نفر تحت پوشش چتر حمایتی بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که 15 شعبه اصلی و 5 شعبه اقماری در 13 شهرستان وظیفه خدمات‌رسانی به جامعه تحت پوشش را بر عهده دارند.

انتهای پیام/88001/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول