اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

کشف 95 درصد جرائم خشن/ کشف بیش از یک تن مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 95 درصد جرائم خشن و بیش از یک تن مواد مخدر در استان بوشهر خبر داد.

کشف 95 درصد جرائم خشن/ کشف بیش از یک تن مواد مخدر

حیدرعباس‎زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی در ارتباط با وضعیت امنیت در مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتستان استان بوشهر اظهار داشت: وضعیت امنیتی انتظامی در منطقه زلزله‌زده دشتستان الحمدالله مطلوب و قابل قبول است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: از ابتدای واقع زلزله در شهرستان دشتستان بلافاصله فرماندهی انتظامی استان بوشهر در معیت تمام معاونین، فرمانده یگان ویژه با تمام امکانات و تجهیزات به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ضمن کمک و امدادرسانی به آسیب‎دیدگان با اعزام گشت‌های خودرویی، موتورسوار و پیاده در روستاهایی که زلزله در آنجا واقع شده بود امنیت را به طور کامل برقرار کردند.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: از زمان وقوع زمین‎لرزه دشتستان تا اکنون کوچکترین حادثه‌ای که مرتبط با زمین‎لرزه باشد در حوزه امنیتی و انتظامی شهرستان دشتستان نداشته‌ایم.

وی افزود: در حوزه انتظامی و هم در حوزه نظم، انضباط و ترافیکی مشکل خاصی نبوده است.

عباس‎زاده در پاسخ به اینکه در حال حاضر وضعیت امنیت در استان بوشهر را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: وضعیت انتظامی و امنیتی در استان بوشهر با همراهی مردم ولایتمدار استان بوشهر وضعیت مطلوب و قابل قبولی است.

وی افزود: نیروی انتظامی در جهت پیشگیری از وقوع جرائم برنامه‌ریزی و تلاش‌های بسیار خوبی انجام داده و هم پیگیری وقوع جرائمی که در سطح استان اتفاق می‎افتد خصوصا جرائم خشن تلاش‌های ارزشمندی داشته‌اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآور شد: بالای 95 درصد از جرایم خشن که در استان بوشهر اتفاق افتاده با پیگیری و تلاش تمام همکاران ناجا کشف شده است.

وی اضافه کرد: یکی از وظایف ذاتی نیروی انتظامی و پلیس در کشور و استان بوشهر مقابله با پدیده شوم مواد مخدر است و تلاش‌های نیروی انتظامی در این زمینه بسیار چشمگیر بوده است.

عباس‎زاده گفت: از ابتدای سال‏جاری تا امروز بیش از یک تن و 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط همکاران در مسیرها و شهرهای مناطق مختلف استان بوشهر کشف شده است.

وی بیان داشت: بخش عمده‌ای از قاچاق در استان ترانزیت می‌شده و ماموران ناجا با تلاش‌های اطلاعاتی و پلیسی موفق به کشف این محموله‌ها شدند.

عباس‎زاده خاطرنشان کرد: در رابطه با برخورد با خرده‎فروشان مواد مخدر تلاش‌های بسیار خوبی شده است که یکی از برنامه‌های مهم پلیس در استان بوشهر برخورد با کسانی است که مواد مخدر را در اوزان کم در بین معتادین و مشتریان توزیع می‌کنند.

وی افزود: پلیس برنامه‌های خوبی در شهرستان‌های بزرگ استان در راستای مقابله با خرده‎فروشان مواد مخدر داشته و دارد.

انتهای پیام/66001/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول