اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان غربی:

امسال 172 زندانی جرائم غیرعمد آذربایجان غربی آزاد شدند

مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان غربی گفت: امسال 172 نفر زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند.

امسال 172 زندانی جرائم غیرعمد آذربایجان غربی آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، یحیی سلطانی ظهر امروز در مراسم آزادسازی زندانیان مالی غیر عمد که با مشارکت بانک کشاورزی و ستاد دیه آذربایجان غربی در سالن اجتماعات بانک کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: امسال 172 نفر تا به امروز آزاد شده که 35 نفر مربوط به مهریه، 96 نفر مربوط به محکومیت مالی و چک و 41 نفر محکومیت دیه غیرعمد آزاد شدند و تعدادی پرونده نیز در حال آزادی است.

وی حفظ کیان خانواده، پرداخت حقوق حقه شکات، جلوگیری از اطاله اجرای احکام، ایجاد بستر برای خیرین و برگزاری جشن گلریزان را از اهم دستاوردهای ستاد دیه آذربایجان غربی عنوان کرد.

سلطانی یادآور شد: علاوه بر تعداد پرونده‌های اعلام شده 262 زندانی غیر عمد نیز که دو تا سه درصد زندانیان آذربایجان غربی را تشکیل می‌دهند وجود دارد.

وی اعلام کرد: از زمان تاسیس ستاد دیه آذربایجان غربی تاکنون با همدلی مردم و مسئولان بیش از 3 هزار و 200 نفر زندانی آزاد شده و بیش از 9 هزار خانواده از خدمات ستاد دیه بهره‌مند شده است.

مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان غربی با بیان اینکه یک میلیارد و 144 میلیون ریال بدهی 10 نفر بود، عنوان کرد: 57 میلیون و 550 هزار تومان از طریق بانک کشاورزی هزینه شد.

انتهای پیام/61005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول