اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان خبر داد

حضور زنجانی‌ها در جشنواره ملی فرهنگی و هنری نماز

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از حضور زنجانی‌ها در جشنوراه ملی فرهنگی و هنری نماز خبر داد.

حضور زنجانی‌ها در جشنواره ملی فرهنگی و هنری نماز

سعید ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های ستاد اقامه نماز اشاره کرد و اظهار داشت: ستاد اقامه نماز در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کند.

وی به برگزاری سومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری نماز اشاره کرد و بیان داشت: ستاد اقامه نماز در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ نماز و ایجاد فضای دینی مناسب این جشنواره را برگزار می‌کند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به اینکه این جشنواره در استان همدان برگزار می‌شود، تصریح کرد: سال گذشته 9 نفر از هم استانی‌ها در جشنواره ملی فرهنگی و هنری نماز شرکت کردند.

این مسئول با بیان اینکه فراخوان این جشنواره در همه استان‌ها آغاز شده است، افزود: علاقه‌مندان و هنرمندان می‌توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

ناصری در ادامه به اهداف و محوریت برگزاری جشنواره ملی فرهنگی و هنری نماز اشاره کرد و گفت: الگو سازی برای نسل جدید  با معرفی نماز به عنوان بالاترین مظهر عبودیت از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی خلق و تولید آثار فاخر هنری توسط هنرمندان با رویکرد نماز و شناسایی استعدادهای ادبی و هنری جامعه در برای صیانت از سرمایه‌های علمی و هنری را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از جمله داستان کوتاه، رمان، فیلم نامه نویسی، پویا نمایی، فیلم مستند و فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

این مسئول آخرین مهلت ارسال آثار را 20 بهمن ماه جاری اشاره کرد و اذعان داشت: زمان اعلام نتایج نیز نیمه نخست اسفند ماه جاری است.

ناصری زمان برگزاری جشنواره ملی فرهنگی و هنری نماز را اسفند ماه جاری اعلام و تصریح کرد: هم استانی‌های خوش ذوق و علاقه‌مند نیز در این جشنواره حضور دارند.

انتهای پیام/73008/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول