اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون بازنشستگان ناحیه مقاومت بسیج سپاه دشتستان:

کانون بازنشستگان سپاه دشتستان 3 هزار عضو دارد

رئیس کانون بازنشستگان ناحیه مقاومت بسیج سپاه دشتستان گفت: کانون بازنشستگان سپاه دشتستان 3 هزار عضو دارد.

کانون بازنشستگان سپاه دشتستان 3 هزار عضو دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد بحرینی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار از اساسی‌ترین برنامه‌های مسئولان در این مجموعه است.

رئیس کانون بازنشستگان ناحیه مقاومت بسیج سپاه دشتستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان در این نشست خاطرنشان کرد: کانون بازنشستگان کار خود را از دو سال قبل در این شهرستان شروع کرده که در حال حاضر 3 هزار نفر عضو دارد.

بحرینی اضافه کرد: هدف از تشکیل این جلسه تعامل هرچه بیشتر این کانون با دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع مسائل و مشکلات شهرستان دشتستان است.

یکی از اعضاء کانون بازنشستگان ناحیه مقاومت بسیج سپاه دشتستان نیز اظهار داشت: در حکومت اسلامی هر کسی که منصبی دارد باید برای مردم خدمت کند و در خدمت مردم باشد.

محمد زارعی افزود: ناحیه مقاومت بسیج سپاه به فرمان امام راحل در همه عرصه‌ها حضور پررنگ داشته و دارد و در همین راستا ما بازنشستگان با وجود پایان خدمت در سپاه احساس تکلیف می‌کنیم و در مسائل و مشکلات نظام این تکلیف تا پایان عمر بر دوشمان است.

وی ابراز داشت: نظام اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و به فضل خدا روز به روز شاهد عزتمندی و اقتدار بیشتر نظام نیز خواهیم بود.

زارعی تاکید کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و در مسیر رشد و اعتلای نظام اسلامی و استان بوشهر و شهرستان دشتستان گام برداریم.

انتهای پیام/2452/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول