اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین:

بیش از 5 هزار دستگاه تاکسی‌ در قزوین فعال هستند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: پنج هزار و 41 دستگاه تاکسی‌ با هدف ارائه خدمات به مسافران در شهر قزوین فعال هستند.

بیش از 5 هزار دستگاه تاکسی‌ در قزوین فعال هستند

مصطفی کاشی‌پز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه پنج هزار و 41 دستگاه تعداد تاکسی‌های فعال در شهر قزوین است، اظهار داشت: از این آمار دو هزار و 59 تاکسی زرد گردشی و خطی، یک هزار و 814 تاکسی نارنجی فعال در شرکت‌ها، 51 تاکسی ون، یک هزار و 52 سواری شخصی ساماندهی شده و 22 تاکسی سبز بانوان بوده است.

وی با بیان اینکه امسال سهم تاکسیرانی از سفرهای شهری قزوین 36 درصد بوده است، افزود: از این آمار 32 درصد سهم تاکسی‌های خطی و گردشی و چهار درصد سهم تاکسی شرکتی بوده است.

کاشی‌پز با اشاره به اینکه امسال 300 هزار سفر تعداد کل سفرهای روزانه انجام شده با تاکسی در شهر قزوین بوده است، بیان کرد: حداقل کرایه سوار شدن به این خودرو 300 تا حداکثر 900 تومان در این شهر است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین به تحصیلات رانندگان تاکسی اشاره کرد و گفت: 38 درصد آنان دیپلم و بالاتر و 62 درصد زیر دیپلم هستند.

953 دستگاه تاکسی در خدمات‌رسانی سرویس مدارس

کاشی‌پز با بیان اینکه 953 دستگاه تاکسی در خدمات‌رسانی سرویس مدارس فعال هستند، ابراز داشت: رانندگان این خودرو ماهانه به ازای هر دانش‌آموز 60 هزار تومان کرایه دریافت می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد:  نقل و انتقال 27 مورد تاکسی، صدور 328 مورد پروانه بهره‌برداری، صدور 478 مورد دفترچه تاکسیرانی از ابتدای سال تاکنون از سوی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین انجام شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: دو هزار و 910 مورد تعداد شکایات واصل شده به سازمان یاد شده از ابتدای امسال تاکنون بوده که این سازمان به همه آنها رسیدگی کرده است.

کاشی‌پز با اشاره به اینکه 62 مورد تعداد شکایت‌های ارسال شده به کمیته انضباطی از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است، عنوان کرد: از این آمار 44 مورد به توقف تاکسی در پارکینگ منجر شده است.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول