اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد

لزوم همکاری تاکسی‌رانی با پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد گفت: همکاری تاکسی‌رانی با پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد در جهت کاهش بار ترافیکی در استان ضروری است.

لزوم همکاری تاکسی‌رانی با پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ ابوالحسن ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به اهداف پلیس راهور در سطح کلان اشاره کرد و اظهار داشت: از عمده اهداف و برنامه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی تسهیل در عبور و مرور و نظم ترافیکی و کاهش سوانح و حوادث رانندگی است.

وی با تاکید بر اینکه برای نیل به اهداف تمهیدات لازم به کار گرفته می‌شود، گفت: برای رسیدن به اهداف و ارائه خدمات شایسته و بهتر به شهروندان و کاهش تصادفات و تلفات تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تاکید بر اینکه استفاده از قدرت موتورسیکلت‌ها در کاهش بار ترافیکی نیز موثر بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر نیز در سطح کهگیلویه و بویراحمد برای تسهیل در امر ترافیک، کاهش تصادفات و تسریع در عبور و مرور از قدرت مانور موتورسیکلت‌ها استفاده می‌کنیم.

ملکی در ادامه به عمده مشکلات در افزایش بار ترافیکی اشاره کرد و افزود: عدم ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی از اهم مشکلاتی است اما در سردار جنگل شمالی ایستگاه‌های مناطق مادوان، بلهزار و گوشه را ساماندهی کرده‌ایم و از حداقل بار ترافیکی در میدان شهدای نیروی انتظامی یاسوج کاسته شده است.

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در محل ایستگاه‌های مشخص شده سوار تاکسی شوند و از تراکم جمعیت در سطح خیابان‌ خودداری کنند تا ترافیک روان و بدون دغدغه‌ای در این مکان داشته باشیم.

کاهش بار ترافیکی با اصلاح هندسی میدان آریوبرزن

این مسئول انتظامی با تاکید بر اینکه در اوجی از ساعات روز میزان تراکم جمعیت در سردار جنگل شمالی و میدان شهدای نیروی انتظامی بسیار بالا است، گفت: انتظار می‌رود تاکسی‌رانی با افزایش تعداد تاکسی‌ در این مناطق کمک کار پلیس راهور باشند تا از بار ترافیکی و تراکم جمعیت در این مکان کاسته شود.

وی در ادامه دیگر مشکلات در حوزه شهری را بروز تصادفات و افزایش بار ترافیکی و ایجاد مشکلات برای مردم مناطق بلوار آریوبرزن عنوان کرد و افزود: به دلیل مشکلات ترافیکی در بلوار شهید هرمزپور و میدان آریوبرزن اقدام به اصلاح هندسی میدان کردیم که شرایط نسبت به گذشته بهتر شده است.

ملکی با تاکید بر اینکه سعی بر این داریم با اصلاح هندسی برخی میادین در سطح شهر از بروز مشکلات ترافیکی جلوگیری کنیم، تصریح کرد: تاکنون در اجرای برنامه‌های اصلاحی در سطح شهر، شهرداری همکاری خوبی با مجموعه پلیس راهور استان داشته که انتظار می‌رود این همکاری بیشتر از گذشته شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد دیگر اقدام صورت گرفته در حوزه ترافیکی را نصب چراغ راهنما در تقاطع چمران و جمهوری عنوان کرد و گفت: شهرداری یاسوج تاکنون در اجرای طرح‌های ترافیکی و نصب چراغ‌های راهنما همکاری مضاعفی داشته که این امر باعث نظم در عبور و مرور و کاسته شدن بار ترافیکی می‌شود.

انتهای پیام/82011/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول