اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

راه‌اندازی اولین تاکسی بیسیم در شهرستان باشت

با حضور مسئولان شهرستانی برای اولین بار تاکسی بیسیم در باشت افتتاح و راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی اولین تاکسی بیسیم در شهرستان باشت

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، صبح امروز و با حضور محمدی فرماندار، حجت‌الاسلام عبودی امام جمعه و جمعی از مسئولان ادارات و نهادها برای اولین‌بار تاکسی بیسیم در باشت افتتاح و راه‌اندازی شد.

مجتبی گرامی در این مراسم با بیان این‌که این مرکز برای اولین بار در شهرستان باشت راه‌اندازی شده، اظهار کرد: وجود تاکسی بیسیم به جهت داشتن امتیازات امنیتی و همیشه در دسترس بودن آن قدمی بزرگ در راستای خدمت‌رسانی در عرصه حمل و نقل در سطح این شهرستان است.َ[

مسئول مرکز تاکسی بیسیم در شهرستان باشت در ادامه تصریح کرد: تا به امروز توانسته‌ایم تعداد 15 ماشین سواری سمند، پژو و پراید مهیا کرده که مجهز به کلیه امکانات سیستم بیسیم بوده و برچسب‌های شرکت بر روی آنان نصب شده است.

وی با اشاره به این‌که نرخ‌نامه‌ها و کد مربوط به هر راننده بر روی صندلی‌های تاکسی نصب شده است، افزود: با اجرای این طرح کلیه رانندگان متعهد و موظف به رعایت اصول و قوانین این مرکز بوده و با در صورت هرگونه تخلف مسافران می‌توانند با شماره 1818تماس گرفته و شکایت خود را پیگیری کنند.

گرامی در این مراسم خاطرنشان کرد: در صورت رضایت داشتن مسافرین از کیفیت و نحوه سرویس‌دهی این شرکت و کادر مجرب آن این شرکت اقدام به افزایش سرویس و بزرگتر کردن این مرکز خواهد کرد.

به گفته مسئول مرکز تاکسی بیسیم در شهرستان باشت با راه‌اندازی این مرکز بیش از شش نفر در این محل مشغول به کار شده اند و در صورت افزایش سرویس دهی بر تعداد آنان نیز افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: درخواست راه‌اندازی این شرکت از سال گذشته به ادارات و مراکز مربوطه ارائه شد و پس از یک سال تلاش و همکاری مسئولین توانستیم این شرکت را در باشت افتتاح کنیم و قدمی در خدمت‌رسانی به مردم در این عرصه داشته باشیم.

انتهای پیام/82007/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول