اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تعاونی تاکسیداران چالوس:

کارت سلامت رانندگان تاکسی فرمالیته است

مدیرعامل تعاونی تاکسیداران چالوس گفت: کارت سلامت رانندگان تاکسی فرمالیته است.

کارت سلامت رانندگان تاکسی فرمالیته است

کامبیز شمس‌ناتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری افزود: اگر قرار است خودروهای شخصی مسافرکشی کنند پس لااقل راننده و خودروی آن نیز مختص چالوس و نوشهر باشد نه اینکه از شهرها و استان‌های دیگر بیایند و در خط نوشهر و چالوس مسافرکشی کنند.

وی تصریح کرد: دیده شده که راننده‌ای که از ساعت پنج صبح از گرگان حرکت می‌کند و مسافر به نوشهر و چالوس می‌آورد و پس از پیاده کردن مسافران، تا غروب در خط نوشهر و چالوس مسافرکشی می‌کند و سپس غروب مسافر به مقصد ساری و گرگان سوار می‌کند.

مدیرعامل تعاونی و نماینده حقوقی تاکسیداران چالوس با ابراز گلایه از بی‌توجهی مسئولان نسبت به این موضوع اظهار داشت: مسئولان نسبت به این سواری‌ها تسامح زیادی می‌کنند.

شمس ناتری بوروکراسی اداری در حوزه تاکسیرانی را یکی از مشکلات این صنف دانست و عنوان کرد: آن قسمت از کارهای تاکسیرانی که به پلیس 10+ ارسال می‌شود، با وجود اینکه در سال گذشته یک روزه انجام می‌شد، اکنون چند روز طول می‌کشد تا آن کار انجام شود و همچنین هزینه‌ای که سال قبل 500 تومان بود الان به پنج تا 10 هزار تومان رسید و این برای تاکسیداران و تاکسیرانی سخت است.

وی درباره صدور کارت سلامت خاطرنشان کرد: کارت سلامت درون شهری و برون شهری اصلا تعریف و تفکیک نشده است و بیشتر کارت‌های سلامت که برای تاکسیداران نوشهر و چالوس صادر شده است، برون شهری است.

مدیرعامل تعاونی و نماینده حقوقی تاکسیداران چالوس ادامه داد: این کارت به نظرم یک چیز فرمالیته است و زمانی که فرد برای دریافت کارت سلامت به پزشک معرفی می‌شود اصلا مورد معاینه و آزمایش خاصی واقع نمی‌شود و در هر حال این کارها نه تنها بی‌جهت فقط وقت رانندگان را می‌گیرد بلکه هزینه‌های هنگفتی هم روی دست آنها می‌گذارد و جالب اینکه اصلا دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی را هم قبول نمی‌کنند.

وی  تصریح کرد: اگر مسئولان نوشهر و چالوس با هم تعامل و همکاری لازم را داشته باشند بسیاری از این مشکلات برطرف می‌شود.

انتهای پیام/2296/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول