اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل:

تاکسی‌های اردبیل کنترل فنی می‌شوند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل گفت: تاکسی‌های موجود در اردبیل برای ارائه خدمات مطلوب در فصل زمستان مورد کنترل فنی قرار می‌گیرند.

تاکسی‌های اردبیل کنترل فنی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایمان زمانی عصر امروز در جریان آغاز طرح زمستانی تاکسیرانی اردبیل اظهار داشت: بررسی فعالیت تاکسی‌ها و نحوه خدمات‌رسانی آنان در سطح شهر در دستور کار طرح بازرسی و کنترل زمستانی این سازمان قرار دارد.

وی افزود: کنترل فنی سیستم‌های گرمایشی تاکسی‌ها، نظر‌خواهی از مسافران و شهروندان در مورد برخورد راننده با آنان، کنترل کرایه‌ها، کنترل خدمات‌دهی در مسیر‌های مختلف، بررسی مسیرهای کور و کمک به تسهیل روند خدمات‌دهی به مردم در ساعات پیک کاری از اهداف اجرای این طرح است.

زمانی با بیان اینکه قرار نیست به خاطر بارش برف و باران صاحبان تاکسی نرخ خود را افزایش دهند، خاطر نشان کرد: مطالبی که در این زمینه مطرح می‌شود مبنی بر افزایش نرخ تاکسی در فصول سرد سال شایعه است و در این زمینه هیچ اقدامی صورت نگرفته و چنانچه صاحبان تاکسی چنین رویه‌ای را به کار بگیرند با آنها برخورد می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: اجرای این طرح در طول فصول مختلف سال و در زمان‌های مختلف می‌تواند سبب نظم بخشیدن به امورات و ساماندهی وضعیت موجود و تبدیل فرآیند کارها به وضعیت مطلوب ‌شود.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: ما امیدواریم با اجرای مداوم طرح بازرسی و کنترل تاکسی‌های شهر راه رسیدن به رفاه عمومی را در عرصه حمل و نقل شهری هموارتر کنیم.

زمانی برگزاری دوره‌ای عملیات بازرسی و کنترل تاکسی‌های شهر اردبیل را با صلاحدید مسئولان شهری از جمله اقدامات مؤثر و کارآمد در کنترل و نظارت این مجموعه عظیم توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل بیان کرد: پرسنل نظارتی سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل در طول مدت زمان اجرای این طرح موارد احتمالی تخلف از سوی تاکسی‌داران را ثبت می‌کند.

وی گفت: همچنین در صورت دریافت گزارش‌های مردمی از تخلف رانندگان، این سازمان ملزم به بررسی و رسیدگی به این شکایات در کمیته انضباطی است.

زمانی با قدردانی از همکاری شهروندان فهیم اردبیلی در اجرای این طرح خواستار تعامل هر چه بیشتر آنان با اکیپ گشت و بازرسی سازمان شد.

وی در ادامه افزود: ما تلاشمان را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم خدمات مؤثری را به هموطنان در جابه‌جایی مسافران ارائه کنیم که در این ارتباط از مردم نیز انتظار داریم با رانندگان زحمتکش تاکسی برخورد محترمانه و تکریم‌آمیز داشته باشند تا با کمترین تنش حمل و نقل عمومی و داخل شهر اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/62004/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول