اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

در حوزه رسانه خط‌کشی سیاسی وجود ندارد/ درب استانداری به روی همه خبرنگاران باز است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه رسانه خط‌کشی سیاسی وجود ندارد.

در حوزه رسانه خط‌کشی سیاسی وجود ندارد/ درب استانداری به روی همه خبرنگاران باز است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فتاح محمدی ظهر امروز نشستی را با اهالی رسانه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار کرد و در آن، رویکرد تیم مدیریتی جدید در این استان و انتظارات آنها از خبرنگاران را تشریح کرد.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد:‌ قلم شما رسانه‌ای‌ها طبق موازین اسلامی و قرآنی از خون شهدا بالاتر است و این ارزش والای قلم رسالت شما را سنگین‌تر می‌کند.

وی قداست قلم و صداقت خبر را دو استراتژی مهم در کار رسانه‌ای دانست و گفت:‌ رقصیدن قلم‌های شما با فرهنگ، سیاست و هویت، دینی و ملی یک جامعه گره خورده است که می‌توان از آن به یک چاقوی دو لبه یاد کرد.

محمدی ادامه داد: بسیاری از شنیدنی‌ها، قابل انتشار نیستند و ما از رسانه‌ها انتظار داریم که با رعایت همه جوانب، اخبار و اطلاعات را منتشر کنند تا بدون افترا و تهمت در امر شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی موفق عمل شود.

وی در بخش دیگری از صحبتش، با پذیرفتن برخی دغدغه‌های کار رسانه‌ای به همه خبرنگاران اطمینان داد که بسترهای لازم امنیتی برای کار شفاف و آزاد در چارچوب قوانین کشور فراهم است تا یک رسانه در کمال آرامش و بدون دغدغه امنیتی به رسالت اصلی خود در تنویر افکار مردم و دولتی‌ها بپردازند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اگر هم در این وادی رسانه‌ای خلافی را مرتکب شد، این اطمینان را می‌دهیم که تنها از مجرا و کانال قانون با وی برخورد و رسیدگی شود چرا که قانون به صراحت همه چیز را مشخص کرده و نیازی به اقدامات خودسر و فراتر از قانون وجود ندارد.

وی گفت: مجموعه تیم امنیتی و سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد همه رسانه‌ها را در راستای کار خود می‌دانند و هیچ تقابلی در این میان وجود ندارد.

محمدی با بیان اینکه درب استانداری این استان به روی همه خبرنگاران با هر گرایش سیاسی باز است، ابراز داشت: هیچ خط‌کشی و مرزبندی سیاسی در این حوزه وجود ندارد و تفاوتی میان خبرنگار اصلاح‌طلب و اصولگرا نیست.

این مسئول ارشد سیاسی و امنیتی در کهگیلویه و بویراحمد همچنین تصریح کرد: این نگاه مدیران که تا وقتی یک رسانه تعریف و تمجید می‌کند، آن را خوب بدانند و وقتی انتقادی می‌شود رسانه را مخرب بدانند، یک نگاه ناپسند است که نباید در دولت جدید وجود داشته باشد.

محمدی خاطرنشان کرد: رسانه‌ای عمل کردن مدیران آسیب‌زا است، چرا که باید اقدامات رسانه‌ای همراه با عمل باشد و ما نیز در تیم جدید مدیریتی نمی‌خواهیم یک نگاه صرفا" رسانه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/82005/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول