اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران:

موفقیت تیم فوتبال نفت گچساران مرهون نبود حاشیه‌پردازی رسانه‌ است

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: بخش عمده‌ای از موفقیت ما در نیم فصل اول و قرار گرفتن در مکان دوم جدول به دلیل کمک رسانه‌ها و نبود حاشیه‌پردازی آن‌ها بود.

موفقیت تیم فوتبال نفت گچساران مرهون نبود حاشیه‌پردازی رسانه‌ است

 محمدحسین ضیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تمرینات خود را هم اکنون در اهواز پشت سر می‌گذاریم و تا آخر هفته در اردوی اهواز خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ادامه داد: در نیم فصل به مدت پنج روز به بازیکنان خود استراحت دادیم که در مجموع از بسیاری تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور که تنها سه روز استراحت دادند ارفاق ما به بازیکنان بیشتر بود.

وی گفت: دور دوم تمرینات ما پس از بازگشت از اردوی اهواز آغاز می‌شود و سعی خواهیم کرد با یک آمادگی کامل دیدارهای نیم فصل دوم را آغاز کنیم.

ضیایی به جذب جواد شیرزاد بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران در این تیم اشاره کرد و با بیان مشکلاتی که نبی‌الله باقری‌ها مدافع سابق این تیم داشت، افزود: باقری‌ها به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانست آن‌گونه که باید و شاید در کنار تیم باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از وضعیت بازیکنان مصدوم تیم خود که در نیم فصل اول با این مشکل روبرو شدند اشاره کرد و گفت: از این بازیکنان تست خواهیم گرفت که اگر نتوانند در تست موفق باشند عذر آن‌ها را می‌خواهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکن جدیدی هم جذب تیم خواهد شد از لزوم به کارگیری یک دفاع چپ در این تیم گفت.

ضیایی با قدردانی از رسانه‌ها و مطبوعات در گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد به خاطر توجه به تیم و نپرداختن به حواشی تصریح کرد: یکی از دلایل موفقیت تیم ما این بود که رسانه‌ها را وارد حاشیه نکردند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ادامه داد: البته زنجیره فوتبال در این شهر به خصوص مسئولان ورزش، هواداران و مسئولان نفت و گاز گچساران به خوبی با یکدیگر تعامل داشتند و اجازه ندادند تیم ما به واسطه مسائل حاشیه‌ای ضربه ببیند.

وی تداوم موفقیت‌ها در نیم فصل دوم را در گرو همین تعامل دانست و افزود: قول می‌دهیم در صورت تداوم چنین تعاملی در نیم فصل دوم بهتر از نیم فصل اول کار کنیم.

انتهای پیام/2571/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول