اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نکا خبر داد

فعالیت یک هزار حلقه صالحین در نکا

فرمانده سپاه ناحیه نکا از فعالیت یک هزار حلقه صالحین در نکا خبر داد و گفت: حلقه‌های صالحین در واقع حلقه‌ای برای اتصال بیشتر بسیج است.

فعالیت یک هزار حلقه صالحین در نکا

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، مرتضی رمضانی امشب در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج این شهرستان اظهار داشت:  طرح طیبه شجره صالحین به‌کارگیری فرهنگ ناب تشیع در جامعه با محوریت مساجد و در راستای منویات رهبری است.

وی بیان داشت: این حلقه‌های صالحین در نکا به استعداد 22 هزار جوان توانمند و فعال و پویا تشکیل شده تا برای رفع شبهات و افزایش ولایت‌مداری و بصیرت بخشی تلاش کند.

رمضانی با بیان اینکه طرح حلقه صالحین با اهداف مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن، آشنایی بسیجیان با مبانی اسلام و پاسخگویی به سوالات و شبهات راه‌اندازی و فعال است یادآور شد: این حلقه‌ها با حضور اقشار مختلف بسیج در سطح محلات، مدارس و دانشگاه‌های این شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی گفت: باید در تربیت نیروهای بسیجی آماده به کار فعال حاضر شویم  و در این راستا باید علاوه بر تحقق فرمان امام راحل در تشکیل بسیج 20 میلیونی امروز باید برای تشکیل بسیج 50 میلیونی تلاش کنیم.

فرمانده سپاه نکا با بیان اینکه طرح صالحین تعمیم دهنده همه کار سازمان است افزود: امروز باید تهدیدها را بشناسیم و بدانیم در جنگ نرم با دشمن هستیم و لذا با بررسی خوب سنگربندی مناسب در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن داشته باشیم.

رمضانی خاطرنشان کرد: نهال شجره طیبه بسیج با فرمان امام خمینی(ره) کاشته شد و این شجره طیبه در سایه ولایت‌فقیه و رهبری و در حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

فرمانده سپاه نکا ادامه داد: طرح صالحین کار تربیتی ارزشمندی است که باید توسط سرگروه‌ها و مربیان طرح صالحین با جدیت دنبال شود.

این مسئول گفت: شناخت، درک صحیح و داشتن تصویری روشن از ابعاد و همچنین راه‌های مقابله با جنگ نرم و ولایت‌مداری می‌تواند ما را در دفاع از هویت ملی و دینی یاری کند.

رمضانی در پایان یادآور شد: اگر در حفاظت از خانوده رسالت خود را خوب انجام دهیم یقیناً جامعه در مقابل جنگ نرم دشمنان محفوظ می‌ماند و در این راستا بانوان باید بیش از گذشته در صحنه و مقابله با جنگ نرم دشمن آماده باشند.

انتهای پیام/86002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول